Amac map

Amac

6 · 157 recensies

Langestraat 52, Amersfoort

Open

Amac
Amac Amac
Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac Amac
Bekijk meer
Amac

Over Amac

Opzoek naar een officiële Apple Premium Reseller? Bij Amac ben je aan het juiste adres voor een iPhone, iPad, Macbooks of ander Apple product.

Aan de Langestraat 52 in het gebied 'Hof' in Amersfoort ligt Amac. Zoek je in de categorie elektronicawinkel een hotspot waar je kunt betalen met een creditcard, dan ben je hier aan het juiste adres. Ruim 157 klanten lieten een review achter met een gemiddelde beoordeling van 6.

Betalen met een creditcard

Goed nieuws, Amac accepteert creditcards! Je kunt hier op locatie betalen met een American Express (AMEX), Visa en Mastercard creditcard. Uiteraard is het ook mogelijk om hier te betalen met een betaalpas.

Deze locatie is 1 van de 119 locaties in Amersfoort waar betaald kan worden met een creditcard. In het gebied Hof hebben we nog 5 andere hotspots gevonden waar je kan betalen met een creditcard.

Dit zeggen anderen

Reviews

Gesorteerd op:
Frenkel T.
Google Maps Logo
Frenkel T. 12 dagen geleden

Great to have an Apple (premium reseller) store in Amersfoort!

Frenkel T. 12 dagen geleden
Slapen doe Z.
Google Maps Logo
Slapen doe Z. 17 dagen geleden

Aanschaf gedaan van een nieuwe Apple tablet, Nienke heeft mij vakkundig en netjes begeleid naar een mooie nieuw aankoop. Ze heeft goed de verschillen uitgelegd tussen de verschillende apparaten en alles netjes verzorgd. Ik kon de nieuwe tablet dezelfde week nog afhalen in de winkel en alles direct geïnstalleerd mee genomen. Apple staat voor goede service en kwaliteit, vriendelijke groeten Paul

Slapen doe Z. 17 dagen geleden
Paul B.
Google Maps Logo
Paul B. één maand geleden

Uitstekend geholpen door Nienke die een prima product kennis koppelt aan efficient handelen in de verschillende facetten van het verkoop traject van een mobiele telefoon.

Paul B. één maand geleden
Willem
Google Maps Logo
Willem één maand geleden

Hé, mijn (neg) review van ca 6mnd geleden staat er niet tussen…. Onheus behandeld, kom er nooit meer!

Willem één maand geleden
M de R.
Google Maps Logo
M de R. één maand geleden

Na uitgebreide info van diverse Amac medewerkers vooraf, vandaag de iPhone 16 gekocht. Daarna is - met uitstekende, rustige en vriendelijke hulp van Ricardo - alles overgezet en uitgelegd. Ben super blij!!! HEEL VEEL DANK! Het was ook bij deze aankoop TOP!!!

M de R. één maand geleden
Monique van H.
Google Maps Logo
Monique van H. één maand geleden

Woensdag 19/3 fantastisch geholpen door Mitchel bij Amac in Amersfoort. Eerlijk, kundig en duidelijk advies gekregen rondom de aanschaf van mijn MacBook. Er was zelfs gelijk tijd en ruimte om de belangrijkste installaties op mijn nieuwe laptop te regelen. Met geduld en kennis van zaken werd alles uitgelegd. Mitchel was voor mij die dag echt een “redder in nood”! Dit zijn werknemers om te koesteren. Super bedankt…

Monique van H. één maand geleden
joan den h.
Google Maps Logo
joan den h. één maand geleden

Ben heel goed geholpen door Noa en Michel. Goede service! Heel tevreden

joan den h. één maand geleden
Amber S.
Google Maps Logo
Amber S. 2 maanden geleden

Binnen gelopen met vraag naar een nieuwe oplader voor Macbook Air (2017), maar helaas wordt deze niet meer in het reguliere assortiment verkocht. Één van de verkopers bedacht zich dat er 's morgens een zelfde Macbook model was ingeleverd tegen e-waste. De lader kwam overeen en ik mocht de lader overnemen. Super dat er zo is meegedacht!

Amber S. 2 maanden geleden
Wim W.
Google Maps Logo
Wim W. 2 maanden geleden

Vorige week een iPhone 15 gekocht bij Amac Amersfoort. Zafer heeft me geholpen. Prettige bediening, deskundig. Nam alle tijd om de nieuwe telefoon in te stellen. Ben dus heel tevreden. Ook de andere verkopers waren vriendelijk en ter zake kundig.

Wim W. 2 maanden geleden
Elmira Van s.
Google Maps Logo
Elmira Van s. 2 maanden geleden

Geen goede start gehad bij mijn aankoop van een nieuwe iPhone, verkoper had er niet zoveel zin in (totale verkooptijd was 5 minuten dus lang heeft het niet geduurd maar voor hem wel). Mijn telefoon had helaas wat kuren, uiteindelijk een nieuwe gekregen dus dat was goed opgelost.

Elmira Van s. 2 maanden geleden
Jannemiek H.
Google Maps Logo
Jannemiek H. 2 maanden geleden

De winkelmedewerker stond ons goed te woord en wist ons probleem te verhelpen. We gingen blij de winkel uit.

Jannemiek H. 2 maanden geleden
Gwendolyn K.
Google Maps Logo
Gwendolyn K. 3 maanden geleden

Zafer heeft mij top geholpen vandaag!

Gwendolyn K. 3 maanden geleden
Eugene K.
Google Maps Logo
Eugene K. 3 maanden geleden

Top Store! Soms zo druk dat je even moet wachten. Shout out naar Nienke!! Zeer vriendelijk, luistert goed wat de klant wil en heeft geduld. Heeft mij zeer prettig geholpen bij de aanschaf van een nieuw device. Dank je wel!

Eugene K. 3 maanden geleden
Jochem
Google Maps Logo
Jochem 3 maanden geleden

Nette winkel waar je terecht kan voor Apple (en gerelateerde) producten, service en reparaties. Ik kwam hier in november 2024 voor de vervanging van de batterij van mijn IPhone 12 Pro. Helaas ging dit niet goed en na meerdere keren teruggaan is het probleem nu in januari 2025 opgelost. Ik ben blij met de oplossing waarbij Amac zijn verantwoordelijkheid heeft genomen. De medewerkers zijn heel vriendelijk en monteur Joey doet ongelofelijk zijn best. Wel vind ik het systeem (volgorde van binnenkomst) waarin klanten geholpen worden wat onhandig. Ikzelf had snel door hoe dat werkt maar je ziet veel mensen lang wachten. Dit komt denk ik omdat de medewerkers niet altijd zicht hebben op de volgorde waarin de klanten binnen komen. Ik begrijp dat een systeem met bijvoorbeeld een nummertje trekken niet aantrekkelijk is maar dit vind ik ook niet altijd klantvriendelijk. Let op: het is hier op zaterdagen, vakantiedagen en de weekenden vaak druk. Houd rekening met een wachttijd die al snel 20 minuten kan zijn. Zelf ga ik de volgende keer met een probleem aan mijn iPhone of Macbook misschien direct naar de Apple Store. Wel heel prettig dat deze winkels in veel meer steden zitten.

Jochem 3 maanden geleden
Dimitri van S.
Google Maps Logo
Dimitri van S. 5 maanden geleden

Afgelopen zaterdag een bestelling gedaan. zou uiterlijk dinsdag verstuurd worden. Woensdag niks ontvangen. Proberen te bellen wat zeer moeizaam gaat. Doorgestuurd naar en ander nummer - daar werd mij verteld dat ik in de avond een track and trace nummer zou krijgen. Je raad het al, niks gekregen - ik weer bellen, superlang in de wacht. Zegt de medewerker, nee die staan in backorder duurt nog max 5 dagen. Ben ik dus twee keer verkeerd geïnformeerd. In de winkel en aan de telefoon. Super slecht! En dat noemt zich een Apple Premium Reseller?! Laat dat Premium maar weg

Dimitri van S. 5 maanden geleden
Marius J.
Google Maps Logo
Marius J. 5 maanden geleden

Helemaal TOP geholpen

Marius J. 5 maanden geleden
Paul van V.
Google Maps Logo
Paul van V. 5 maanden geleden

Goed geholpen door Ni****, dachten echt mee en stelden een goed alternatief voor omdat reparatie te duur werd. Fijn om mensen met passie achter de balie te hebben.

Paul van V. 5 maanden geleden
Eva H.
Google Maps Logo
Eva H. 7 maanden geleden

Geholpen door aardige medewerkster die mij de tip gaf naar de verkopende partij te gaan met mijn kapotte airpod. Ze worden op dit moment onder garantie gemaakt dankzij deze tip!

Eva H. 7 maanden geleden
Reina o.
Google Maps Logo
Reina o. 7 maanden geleden

Afgelopen woensdag een nieuwe iPad gekocht bij amac amersfoort. Heel goed advies gekregen en tot grote tevredenheid geholpen met de update naar iOS 18. Ze bleven net zo lang de nieuwe iPad updaten en ‘inrichten’ totdat ik helemaal tevreden was. Ook de uitleg van apple’s gezinsdelen werd mij helemaal duidelijk gemaakt. Superservice.

Reina o. 7 maanden geleden
Herman B.
Google Maps Logo
Herman B. 7 maanden geleden

Hele goede service. Met name Joey heeft erg goed geholpen!

Herman B. 7 maanden geleden
Stephan S.
Google Maps Logo
Stephan S. 8 maanden geleden

Super winkel en mij. Go-To voor Apple spullen. Altijd goede kennis en goede service. Deze keer geholpen door Ricardo, die met verstand van de producten met eerlijk advies ons tevreden de winkel uit zag lopen (met een nieuwe Macbook).

Stephan S. 8 maanden geleden
Erika
Google Maps Logo
Erika 8 maanden geleden

mooie stofzuiger gekocht bij mitchel :) goeie service bedankt!

Erika 8 maanden geleden
demian van k.
Google Maps Logo
demian van k. 8 maanden geleden

Ik dacht te weten waar ik voor kwam, uiteindelijk zeer goed geholpen door Mitchel. Aandachtig personeel en ze nemen echt de tijd voor je. 2e keer dat ik hier iets koop en 2e keer dat alles super verloopt.

demian van k. 8 maanden geleden
Douwe
Google Maps Logo
Douwe 8 maanden geleden

Sanne en Zafer hebben mij perfect bijgestaan. Duidelijke en zeer vriendelijke service. Ik ben blij met mijn reparatie van mijn Airpods. Bedankt

Automatisch vertaald
Douwe 8 maanden geleden
Marieke U.
Google Maps Logo
Marieke U. 8 maanden geleden

De filiaalleider Jelle heeft mij uitstekend en zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd mbt tot de reparatie van macbook. Ik ben zeer tevreden.

Marieke U. 8 maanden geleden
Maartje van B.
Google Maps Logo
Maartje van B. 9 maanden geleden

Uitstekend geholpen door medewerkers van Amac Amersfoort. Na negatieve ervaring in Utrecht zijn we naar Amersfoort gegaan. Tevreden!

Maartje van B. 9 maanden geleden
Cees en G.
Google Maps Logo
Cees en G. 10 maanden geleden

Wederom een slechte ervaring door slechte klantenservice, totaal niet servicegericht. Mijn telefoon laad niet meer op, dus ging ik naar de winkel in Amersfoort. Medewerker kwam met de oplossing schoonmaken voor (17,50euro) en kwam over dat het daarmee opgelost zou zijn. Na 20 min bleek dit niet zo te zijn, maar moest ik wel betalen voor het schoonmaken. De oplossing van het probleem, wat uiteindelijk niet werkte.

Cees en G. 10 maanden geleden
Jaikish P.
Google Maps Logo
Jaikish P. 10 maanden geleden

Ze bieden geen service op dezelfde dag. Ik had een afspraak gemaakt via Apple Service. Toen ik daar eenmaal was, lieten ze me weten dat ze niet dezelfde dag service bieden, maar dat ik mijn telefoon moet inleveren en 3-5 dagen moet wachten. Ze hadden beleefd kunnen zijn om te bellen om dit te melden. Ze zeiden dat de website verkeerde informatie bevat over de service op dezelfde dag, maar dat ze nooit de intentie hadden om deze bij te werken.

Automatisch vertaald
Jaikish P. 10 maanden geleden
Wytze T.
Google Maps Logo
Wytze T. één jaar geleden

Al jaren klant van de AMac Amersfoort, helaas nu niet meer. Tegenwoordig kan niet meer retourneren zonder 25% van je aankoop te verliezen. Waarom zou ik dan nog iets kopen bij de AMac? Ergens anders kan ik kosteloos retourneren. Jammer dit beleid.

Wytze T. één jaar geleden
Monique G.
Google Maps Logo
Monique G. één jaar geleden

Airpods pro van nog geen 3 jaar oud storen. Op de site van apple gezien dat dit een bekend probleem is en de airpods vervangen worden binnen 3 jaar. Medewerker van de Amac (waar ik heen kon zei Appel) zei dat in mijn geval dit niet behandeld werd omdat er geen serienummer op mijn bon staat. En als je Apple belt, daar heb je ook niets aan want daar zit gewoon een telefoonteam achter. Nou, Apple support gebeld, serienummer kan ik op de bon zetten, geupload en morgen worden mijn oortjes opgehaald door een koerier en binnen 1 week nieuwe terug. Dus naar de Amac in Amersfoort hoef je niet meer te gaan!

Monique G. één jaar geleden
Benno B.
Google Maps Logo
Benno B. één jaar geleden

geen goede service vandaag in conflict met medewerker die niet kan garanderen dat de vandaag aangeboden iPad met barst in het scherm onder Care+ garantie kan worden gerepareerd of vervangen. De reparateur is er niet en mogelijk morgen ook niet en het moment van invoeren order is bepalend voor de garantie. De garantie verloopt morgen. Vervolgens naar Apple in Amsterdam en maken nergens een probleem van ook al is het op de laatste dag de reparatie wordt door apple zonder kosten geregeld. Ik koop dus nooit meer bij A-mac

Benno B. één jaar geleden
Guido R.
Google Maps Logo
Guido R. één jaar geleden

Werkelijk verschrikkelijke "reparatieservice". Je moet akkoord gaan met alles wat ZIJ denken dat er mis is met het apparaat, of je moet een "onderzoekskosten" betalen. Deze criminele praktijk heeft mij ervan weerhouden een nieuwe batterij voor mijn telefoon te krijgen. Er zijn zoveel andere reparatiewerkplaatsen die dingen goed doen. Nee, geen Amac, zelfs niet één keer.

Automatisch vertaald
Guido R. één jaar geleden
Wichem K.
Google Maps Logo
Wichem K. één jaar geleden

Goeie service, vriendelijke personeel met veel product kennis. Heb een probleem met de software, word gelijk opgepakt. Zeker een aanrader om met lastige vraagstukken over je Apple of zelfs andere devices hier langs te gaan.

Wichem K. één jaar geleden
Marius J.
Google Maps Logo
Marius J. één jaar geleden

Helemaal TOP geholpen

Marius J. één jaar geleden
Elbert S.
Google Maps Logo
Elbert S. één jaar geleden

Als verkooppunt voor Apple-producten doen ze het prima, goed assortiment en ik denk dat als je geluk hebt met de juiste verkoopassistent, je misschien goed advies krijgt. Ze zijn me kwijtgeraakt met hun reparatieservice, slordig proces waarbij ik 3 keer terug moest komen om zelfs maar een eerste afspraak te krijgen, de vervanging van de batterij zou 100 euro kosten, maar door een "beschadigd scherm" groeide het uit tot 500 euro.. don vind je dat niet leuk? Natuurlijk kun je je telefoon terugkrijgen, als je eerst 40 euro aan ons betaalt. Verander de instelling en dit zal worden omschreven als een sluwe oplichterij. Ik durf te wedden dat de vaste onderzoekskosten ergens in de overeenkomst zijn vermeld, maar je zult deze zelf moeten vinden. Houd er dus rekening mee dat je altijd 40 euro kwijt bent, of dat nu resulteert in een daadwerkelijke oplossing of dat de grote fout wordt bepaald door de goden van Amac, of welk equivalent dan ook voor telefoonreparatie dat ze hebben weten in te huren.

Automatisch vertaald
Elbert S. één jaar geleden
Rick
Google Maps Logo
Rick één jaar geleden

Waardeloze reparatie service, je kan beter gewoon naar Apple gaan.

Rick één jaar geleden
Henk van E.
Google Maps Logo
Henk van E. één jaar geleden

Na een defect aan mijn computer wendde ik me tot Amac, ervan uitgaande dat mijn apparaat snel en kostenefficiënt gerepareerd zou worden. Dit viel , aldus de winkel, onder Apple Care. Ik gaf het apparaat mee. In tweede instantie weigerde de onderneming domweg de dekking van Apple Care te erkennen, wat resulteerde in een voorgestelde reparatiekosten van ruim 700 euro - ik mag screenshot niet posten vanwege regels Google. Dit was een schok, aangezien Apple Care normaliter een eigen bijdrage van 99 euro vereist voor dergelijke reparaties. Deze situatie vereiste een aanhoudend mailverkeer van mijn kant, gespreid over een periode van 11 dagen, om hen eindelijk te overtuigen de Apple Care-dekking toe te passen. Dit was een frustrerend proces, waarbij ik meerdere keren mijn standpunt moest herhalen en aandringen op een correcte naleving van de Apple Care-voorwaarden. Tot twee keer toe werd de fout erkend maar de hoge nota bleef staan. Ondanks deze inspanningen bleef de computer ongerepareerd. De ervaring met Amac was teleurstellend en ver beneden de verwachtingen. De aanvankelijke weigering om de Apple Care-dekking te erkennen en de daaropvolgende vertraging bij het uitvoeren van de reparatie hebben mijn vertrouwen in de service aanzienlijk verminderd. Het is onaanvaardbaar dat klanten zo moeten vechten voor de service die ze verwachten en waarvoor ze hebben betaald.Terug krijg ik het apparaat alleen als ik ruim 70 euro betaal! . Het ophalen van de computer is uiteindelijk moeizaam gelukt. Er stonden vier vrije medewerkers in de winkel maar ik moest wachten op iemand die pauze had. Dat duurde lang . Iemand anders nam het over. En die kon de computer niet vinden. Uiteindelijk wel. Personeel is vriendelijk maar de logistiek van dit bedrijf behoeft dringend verbetering. Tot nu toe ging ik naar Apple Amsterdam juist na een negatieve ervaring met Amac zes jaar geleden. Ik dacht: laat ik ze nog eens een kans geven. Ik probeer het over zes jaar nog eens weer.

Henk van E. één jaar geleden
Alexandra W.
Google Maps Logo
Alexandra W. één jaar geleden

De na-service die ik heb ontvangen bij Amac was super . In het begin van 2023 begon ik mijn zoektocht naar een geschikt Apple-product om mijn scriptie op te schrijven. Na advies koos ik voor de iPad Pro. Helaas bleek dit niet aan mijn verwachtingen te voldoen en veroorzaakte het meer frustratie dan hulp bij mijn scriptie. Toen ik een paar maanden later terugkeerde naar de winkel en mijn situatie uitlegde, was de store manager heel begripvol. Zonder aarzeling bood hij aan om de iPad te ruilen voor een Apple-product dat wel aan mijn behoeften voldeed. Dit overtrof mijn verwachtingen en voelde als een geweldige service. Kortom, een indrukwekkende ervaring bij Amac!

Alexandra W. één jaar geleden
Maurice L.
Google Maps Logo
Maurice L. 2 jaar geleden

Op zeer kundige en professionele wijze geholpen door Mo. Ik heb de winkel bezocht omdat er een probleem was met het synchroniseren van mijn iPhone met iCloud. Mo heeft mij helder ‘in Jip en Janneke-taal’ uitgelegd wat er aan de hand was, gerustgesteld en direct effectief geholpen. Grote aanrader!

Maurice L. 2 jaar geleden
Mariëtta B.
Google Maps Logo
Mariëtta B. 2 jaar geleden

Perfect geholpen alle keren dat ik belde. Had mijn toestel ter reparatie voor nieuw scherm iPhone 13 Pro bij plaatselijke winkel gebracht. Dit liep helemaal fout. En toestel deed niets meer. Contact gezocht met Amac en diverse keren Mo van Amac om raad gevraagd. Daarna toestel bij Amac gebracht. Na anderhalve dag was hij klaar en deed alles het weer. Zo super blij mee maar vooral de top service van Mo en ook Jelle. Goed advies, duidelijk en heel erg vriendelijk. Niets was hun teveel! Ik kan me dan ook niet vinden in de negatieve reviews die ik lees! Amac heeft het top opgelost! Snel en ook nog zonder extra kosten! Dank je wel Mo!

Mariëtta B. 2 jaar geleden
Daan van V.
Google Maps Logo
Daan van V. 2 jaar geleden

Ongelooflijk, ik heb 1 kapotte toets op mijn toetsenbord, die wilde ik graag vervangen hebben. Maar op mijn scherm in de zwarte rand zonder pixels, zit een heel klein krasje. Kennelijk mogen ze alleen maar volledige reparaties uitvoeren waardoor deze reparatie op meer dan € 1.000 zou komen omdat ze dan ook direct het scherm zouden vervangen - wat ik helemaal niet wil. Ongelooflijk slechte service. Het zal wel volgens de afspraken zijn, maar als klant vind ik dit werkelijk bagger.

Daan van V. 2 jaar geleden
Ali A.
Google Maps Logo
Ali A. 2 jaar geleden

Zeer slechte locatie. Verder snap niet waarom moest ik helemaa naar Amersfoort terwijl ik 600 m verder van AMAC UTRECT woont kortom ervaar niets iets positiefs

Ali A. 2 jaar geleden
Rina D.
Google Maps Logo
Rina D. 2 jaar geleden

Heel goed geholpen door Boaz en Ricardo. Zij namen alle tijd. Heel fijn!

Rina D. 2 jaar geleden
Joël de G.
Google Maps Logo
Joël de G. 2 jaar geleden

Goede service

Joël de G. 2 jaar geleden
Fred van V.
Google Maps Logo
Fred van V. 2 jaar geleden

Prima geholpen door deskundig personeel. mooie set aangeschaft.

Fred van V. 2 jaar geleden
Clarissa
Google Maps Logo
Clarissa 2 jaar geleden

Apple pencil deed het niet meer en viel binnen de garantie. Uitslag amac doet er niks mee en mag ook nog even kosten betalen omdat ze hebben gekeken wat er mis is. In de winkel was mij verteld dat ik een nieuwe kreeg maar niks was minder waard. Na 2 maanden contact te hebben met het hoofdkantoor mag ik naar apple in amsterdam om te kijken of die er iets mee kunnen. Maar amac doet teminste niks. Apple verteld mij omdat ik het bij amac heb gekocht zij niks kunnen doen. Amac had dit moeten weten ipv mij naar amsterdam te sturen. Ik haal hier nooit meer mijn producten.

Clarissa 2 jaar geleden
Joris S.
Google Maps Logo
Joris S. 2 jaar geleden

Helemaal blij! Na inmiddels ruim tien jaar geholpen worden door Amac Amersfoort is het hoog tijd voor een bijzonder positieve review. Altijd flexibel, kundig meedenkend en daadwerkelijk helpen maken ze voor mij iedere keer weer waar. Misschien belangrijker nog en oh zo vaak in de praktijk niet uitgevoerd door velen: Amac doet keer op keer wat zij beloven. Hulde!

Joris S. 2 jaar geleden
Arthur D. T.
Google Maps Logo
Arthur D. T. 2 jaar geleden

Zeer deskundig en buitengewoon klantvriendelijk. Voor alle Apple producten en Apple-gerelateerde problemen een topzaak.

Arthur D. T. 2 jaar geleden
F. van S.
Google Maps Logo
F. van S. 2 jaar geleden

Ik ben prettig geholpen door de medewerkers. En er werd de tijd genomen door hen en er werd meegedacht en meegekeken toen er een probleem met mijn computer was.

F. van S. 2 jaar geleden
janneke s.
Google Maps Logo
janneke s. 2 jaar geleden

Super service! Vriendelijke en nemen de tijd! De bon was niet aangekomen en had terug gebeld. De medewerker hielp super! Ben echt te vrede!

janneke s. 2 jaar geleden
Terezka H.
Google Maps Logo
Terezka H. 2 jaar geleden

De slechtste Apple Store die je kunt vinden, ze helpen je nergens mee. We brengen een gloednieuwe iPhone omdat deze vanzelf uitschakelde. De eerste keer betaalden we 40€ voor het repareren van software en ze controleerden niets binnenin. iPhone stopte met werken na twee dagen. We brengen het terug en ze vertelden ons dat die iPhone nep-supplementen zijn en dat ze 500 € willen als we het niet willen laten repareren, we moeten nog eens 40 € betalen omdat ze mensen niet gratis werken. Ik begrijp niet waarom ze niet alles de eerste keer hebben gecontroleerd. Ze logen tegen ons over het testen van onze mobiele telefoon. Servise is zo onbeleefd en ze logen ook over betalen toen ze het voor de tweede keer gebruikten.

Automatisch vertaald
Terezka H. 2 jaar geleden
MAX033UUU
Google Maps Logo
MAX033UUU 2 jaar geleden

Ik had een ouder model van mijn vader, maar hij zei dat één ding niet werkte. Dus ging ik naar de winkel en vroeg een jong meisje wat het probleem was. Ze zei dat het niet kon worden opgelost. Ik verkocht de iPhone voor zo'n 30 euro en hij bracht hem naar een andere winkel en liet hem repareren. Nu kreeg hij een werkende iPhone ter waarde van rond de 200 euro omdat ik vertrouwde op het advies van dit meisje. Vreselijk, nog geen ster waard.

Automatisch vertaald
MAX033UUU 2 jaar geleden
Oscar
Google Maps Logo
Oscar 2 jaar geleden

Vriendelijk bij aanschaf, maar bij complicaties wordt het probleem altijd bij de klant gelegd en zoekt Amac altijd een manier om onder de verantwoordelijkheid uit te komen.

Oscar 2 jaar geleden
Riet
CardMapr logo
Riet 2 jaar geleden

Ongelofelijk vriendelijk mijn probleem opgelost

Riet 2 jaar geleden
Fleur vh (.
Google Maps Logo
Fleur vh (. 2 jaar geleden

Mijn Apple Watch was met de verkeerde instellingen geleverd en kreeg ‘m daarom niet goed ingesteld. Jelle van AMAC Amersfoort heeft dit netjes opgelost voor me! Super fijne service. Dankjewel Jelle, ik ben weer super blij. Kom zeker terug! 😃

Fleur vh (. 2 jaar geleden
Antoon V.
Google Maps Logo
Antoon V. 2 jaar geleden

Echt grappige winkel. Kom ik binnen met een Iphone 8 met oplaadprobleem. Kan niet gemaakt worden Bla bla bla Naar de standaard telefoon reparateur. € 40 en is weer klaar

Antoon V. 2 jaar geleden
Omer
CardMapr logo
Omer 2 jaar geleden

geen service amateurs allemaal!!!

Omer 2 jaar geleden
Omer T.
Google Maps Logo
Omer T. 2 jaar geleden

Amac Amersfoort heeft helemaal geen service! ik was met airpods geweest wat in het vervanging-programma van apple zit (serie fout 2020). Lang verhaal. Maar 1 ding is zeker ik ga daar nooit meer iets kopen. Nu contact opgenomen met apple zelf en ze komen mijn airpods halen en gaan het vervangen. Dit noem ik pas goede service. Bij Amac zitten zogenaamd gecertificeerde apple mensen. Lik mijn vest amateurs!!!!

Omer T. 2 jaar geleden
Frank E.
Google Maps Logo
Frank E. 2 jaar geleden

Mijn AirPods waren kapot (fabrieks foutje) hun zijn er vriendelijk en goed mee om gegaan. We hebben vervolgens nieuwe gekregen. Top service.

Frank E. 2 jaar geleden
Navid N.
Google Maps Logo
Navid N. 2 jaar geleden

Ze lossen het probleem van de klant razendsnel op en hebben een goede kontak met de klant

Navid N. 2 jaar geleden
Arjan V.
Google Maps Logo
Arjan V. 2 jaar geleden

Waardeloze club in Amersfoort met een service van 0! Duizenden Euro's uitgegeven en niet de moeite nemen om kort naar mijn Mac te kijken omdat men vol zou zitten. In verband met de garantie (verloopt met 2 dagen) heb ik niet meer dan om een registratie gevraagd maar zelfs dat kan niet. Ik moet het maar in Ede proberen.

Arjan V. 2 jaar geleden
Mitchel J.
Google Maps Logo
Mitchel J. 3 jaar geleden

20 minuten moeten wachten op aanmelding van een reparatie. Daarna kreeg ik te horen dat ik eerst een afspraak moest maken 2 dagen later. Super slechte services ik ga nooit meer terug.

Mitchel J. 3 jaar geleden
Dennis
Google Maps Logo
Dennis 3 jaar geleden

Online bestelling geplaatst om producten op voorraad af te halen, volgende dag winkel gebeld en te horen gekregen dat ze de zending van die dag nog niet hadden uitgepakt. 'Het wordt waarschijnlijk morgen'.

Dennis 3 jaar geleden
Rick ben i.
Google Maps Logo
Rick ben i. 3 jaar geleden

Prima geholpen! Aardige mensen die service-gericht zijn en echt met je meedenken! Top.

Rick ben i. 3 jaar geleden
Romy T.
Google Maps Logo
Romy T. 3 jaar geleden

Snelle en juiste oplossing, goede service. Bedankt Jordy!

Romy T. 3 jaar geleden
Marjon Van B.
Google Maps Logo
Marjon Van B. 3 jaar geleden

Goed geholpen! 👍

Marjon Van B. 3 jaar geleden
F1 K.
Google Maps Logo
F1 K. 3 jaar geleden

Wel vriendelijk personeel, maar heel vreemd dat als je een afspraak maakt via Apple support bij deze partij, de tarieven aanzienlijk hogere liggen. Dit zou Apple en Amac echt duidelijker moeten communiceren.

F1 K. 3 jaar geleden
Bert P.
Google Maps Logo
Bert P. 3 jaar geleden

Onprofessioneel. Je maakt keurig online een afspraak voor het vervangen van een accu, geeft serienummer op zodat ze exact weten welk onderdeel het is. Volgende dag kom je op tijd -- vrij genomen van werk -- blijken ze het onderdeel niet op voorraad te hebben. Althans: het is wel op voorraad, maar het is al voor iemand anders gereserveerd. Voor mij geen a-mac meer.

Bert P. 3 jaar geleden
Peter B.
Google Maps Logo
Peter B. 3 jaar geleden

De mensen bij deze Amac vestiging zijn fantastisch! Ik koop en kom hier al vele jaren en koop hier al mijn Apple spullen. Afgezien van natuurlijk de goede Apple producten, vind ik het personeel ook top. Ze zijn aardig en vriendelijk, hebben verstand van zaken, zijn altijd bereidwillig om te helpen bij problemen en geven gewoon goed advies. Ik besef dat veel reviews eerder worden gegeven door mensen die een slechte ervaring hebben, maar zoals gezegd, ik heb alleen maar goede ervaringen met (de mensen van) deze vestiging. Ik blijf hier kopen, want een goede service is onbetaalbaar :)

Peter B. 3 jaar geleden
Oscar K.
Google Maps Logo
Oscar K. 4 jaar geleden

Het liefste zou ik een nul sterren review geven. Mijn dochter had een afspraak gemaakt om haar batterij van haar iPhone X te laten vervangen in Amersfoort. Op afgesproken datum/tijd heen gegaan. Medewerker gaf aan dat de technicus die de batterijen vervangt een week op vakantie is. Ze kon wel haar telefoon afgeven zodat deze opgestuurd kon worden. Reparatietijd: 10 dagen. Vervolgens gebeld met Amac servicecenter. Zij gaven aan dat zij dan het beste even in Utrecht langs kon gaan. Wellicht dat zij dan even zou moeten wachten maar het zou best ergens tussendoor gedaan kunnen worden. Komt ze in Utrecht: Nee, dat doen wij niet. Alles gaat op afspraak! Je kunt wel je telefoon inleveren en dan sturen wij hem op. Waar hebben wij dat eerder gehoord? Gewoon weggestuurd zonder geholpen te zijn. Nu maar naar een telecom winkel gegaan in de buurt. Uiteindelijk nog veel voordeliger ook. Wat een super slechte service. Voor ons geen Amac meer. Klant kwijt voor de toekomst en een mooi verhaal naar vrienden en familie.

Oscar K. 4 jaar geleden
Jack Q.
Google Maps Logo
Jack Q. 4 jaar geleden

Duurder dan elders en ik kreeg geen echt advies of ondersteuning. Het wordt niet aantrekkelijk gemaakt hier iets te kopen.

Jack Q. 4 jaar geleden
American Express

Betaal met American Express creditcards bij Amac

Goed nieuws! Bij Amac in Amersfoort kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard.

Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

  • Sparen voor gratis vliegtickets
  • Vliegtickets gespreid betalen
  • Gratis reis- en annuleringsverzekering
Vergelijk American Express creditcards
American Express Flying Blue Gold Card (transparent png) American Express Platinum Card (transparent png) American Express Green Card (transparent png)
Amac

Alle Amac elektronica winkels

Opzoek naar een officiële Apple Premium Reseller? Bij Amac ben je aan het juiste adres voor een iPhone, iPad, Macbooks of ander Apple product.

Benieuwd naar andere Amac elektronica winkels in Nederland? Amac heeft in totaal 50 vestigingen waaronder deze in Amersfoort (Hof) waar betaald kan worden met een creditcard.

Op onze merkpagina van Amac lees je alles over de locaties van dit merk.

Alle Amac elektronica winkels
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac
Amac Apple Premium Reseller
Amac
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Partner
Amac Apple Premium Reseller
Amac
Amac - Apple Premium Reseller
Amac Apple Premium Reseller
City Guide

Wat te doen in Amersfoort

Amersfoort is een echte bierstad en dat merk je niet alleen aan de bierroutes of brouwerijen. Overal heb je gezellige café's en restaurants. De inwoners van Amersfoort zijn dan ook erg gemoedelijk.

Krijg alvast een kleine impressie van onze City Guide over Amersfoort. Meer van dit lees je in onze Amersfoort City Guide.

Apple Logo
Argos Logo
Sumo Logo
HOUTENDIERSHOP Logo
Karwei Logo
Tango Logo
Holiday Inn Logo