Als verkooppunt voor Apple-producten doen ze het prima, goed assortiment en ik denk dat als je geluk hebt met de juiste verkoopassistent, je misschien goed advies krijgt. Ze zijn me kwijtgeraakt met hun reparatieservice, slordig proces waarbij ik 3 keer terug moest komen om zelfs maar een eerste afspraak te krijgen, de vervanging van de batterij zou 100 euro kosten, maar door een "beschadigd scherm" groeide het uit tot 500 euro.. don vind je dat niet leuk? Natuurlijk kun je je telefoon terugkrijgen, als je eerst 40 euro aan ons betaalt. Verander de instelling en dit zal worden omschreven als een sluwe oplichterij. Ik durf te wedden dat de vaste onderzoekskosten ergens in de overeenkomst zijn vermeld, maar je zult deze zelf moeten vinden. Houd er dus rekening mee dat je altijd 40 euro kwijt bent, of dat nu resulteert in een daadwerkelijke oplossing of dat de grote fout wordt bepaald door de goden van Amac, of welk equivalent dan ook voor telefoonreparatie dat ze hebben weten in te huren.
Automatisch vertaald Elbert S. één jaar geleden