We komen al vele jaren in dit filiaal waren altijd zeer tevreden over prijzen en kwaliteit artikelen. maar afgelopen jaren rijst de vraag;
Wat is er in dit filiaal aan de hand? Geregeld als ik hier fluitend en goed gemutst binnenga, loop ik er (bij wijze van spreken) gierend weer uit. Betwijfel of ik hier mijn boodschappen moet blijven doen, maakt Dirk denk ik ook niet zoveel uit, let evt. op de reaktie van de servicedesk. Periodiek lijkt er veel stress onder het personeel, terwijl de dames achter de kassa normaal altijd erg vriendelijk zijn, enkele ken ik al jaren en ik zie het vaak gelijk als er iets mis is. Tassencontole lijkt weer even van het program weg, maar dat zal ook wel eens te maken kunnen hebben met het managment op het filiaal en de dan geldende instructies. Onlangs Bijna omver gelopen door drukke delegerende werkneemster (met afwijkend tenue) waarbij ik me zelfs even excuseerde, gaf me vervolgens een kinderlijke lezing dat IK afstand moest houden en even had moeten wachten ? dat PROBEERDE ik dus, volle winkel, scherp blijven ! en ik blijf natuurlijk niet 5 min. wachten, als er meerdere klanten achter mij staan, wanneer ik en andere klanten totaal genegeerd worden. Ik heb het proberen uit te leggen, maar werkneemster zat teveel in de Bubble denk ik. We werden zelfs in de volle winkel nageroepen door de dame wat een onhues bejegend gevoel gaf. Wat vriendelijkheid, en wat awareness over de omgeving zou misschien helpen. ik ga nu weer naar andere supermarkt, misschien worden klanten daar meer gerespecteerd. En soms is afwisseling ook verfrissend. Servicedesk en management/ etc, u hoeft niet hierop te reageren, dit is het.
ro al
5 maanden geleden