DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soest

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen gelegen aan de Van Weerden Poelmanweg 4-6 in Soest kun je betalen met een American Express, Visa, MasterCard creditcard.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen is één van de 6 locaties in Soest op CardMapr.

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Van Weerden Poelmanweg 4-6 in Soest

Betalen met creditcards bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in Soest

In Soest aan de Van Weerden Poelmanweg 4-6 bevindt zich DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen kan betaald worden met American Express, Visa, MasterCard.

In de categorie Overnachting, scoort DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen een 8.4/10. Alle reviews en beoordelingen lees je hier.

Kamer boeken bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Overnacht en boek je hotelkamer bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen. Door online te boeken kun je betalen met American Express, MasterCard en VISA.

Bekijk alle faciliteiten, reviews én de laagste prijs via de website van Booking.com

Hilton Logo

Categorie

Overnachting

Stad

Soest

Creditcards

AMEX, Visa, MasterCard

Beoordeling

8.4

Website

Bekijk website

Telefoonnummer

035 603 8383
Routebeschrijving Bekijk kamerprijs
DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soest
DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soest
DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen Soest

Reviews

Wat zeggen anderen over DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen?

DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen wordt gewaardeerd met een 4.2 gebasseerd op 692 recensies.

Lees de volledige recensies, of schrijf je eigen review.

Dit hotel is niet double tree Hilton waardig. Bij aankomst was de kamer klaar en zat er een blauwe Hilton zegel op de deur, de kamer moet dan schoon en ontsmet zijn volgens de Hilton regels. Naast dat er 1 bed te veel in stond was de vloer smerig met aan getrapte m&ms(zo ook het balkon), overal stof nesten en de badkamer echt rond uit ranzig. Gelijk naar de frontdesk gelopen en melding gemaakt. Het zou gelijk geregeld worden... na 45 min waren wij weer terug op de kamer. Bed was weg de m&ms ook maar zeker niet gedweild en de badkamer was nog steeds vies. Het zwembad is ook ver van fris, de los geweekte pleisters zaten aan de wand. Personeel loopt zonder uniform en geen naamplaatje. Door het hele hotel overal stofnesten en vies. De vuile lakens lagen bij aankomst 1300 uur in de hallen om 1911 nog steeds niet opgeruimd. Ik ben al jaren lid van het Hilton honors en maak graag gebruik van dit hotel keten over de hele wereld en natuurlijk zijn er soms wat dingetjes maar dit slaat de plank echt helemaal mis. Het enige positieve was het ontbijt wat goed van smaak was. Laat het wel duidelijk zijn dat dit een management probleem is. Personeel doet stuurloos zijn best. Een officiële klacht is reeds ingediend.

Lees verder

1/5

Matige ervaring. Er bleek een kamer te missen in de boeking, dat is netjes opgelost. Kamer leek lang niet gebruikt, serieus stof op nachtkastjes, rioollucht uit badkamerafvoeren. Kamers zeer ruim en mooi, met een eigen balkon. Veel zitruimte. Grote luxe badkamer. Dinerkaart was karig in keuze. Hoofdgerechten prima, rood was ook echt rood bij de steaks, rest van de gangen was ok. Bediening ernstig traag en niet altijd even accuraat. Eten aan de prijs (4 personen 3 gangen met drankjes was net zo duur als 2 2pkamers voor 1 nacht). Ontbijt vanwege corona grotendeels op de ontbijttafels klaargezet, klein beetje buffet. Alles kon probleemloos worden bijbesteld. Ruim voldoende. Foto’s op de site van prachtig zwembad wat gereserveerd moest worden en tegen betaling te gebruiken. Bij reserveren voor de volgende ochtend was er alleen een mogelijkheid tussen de middag, toen waren we al niet meer in het hotel. Zwembad dus niet gezien uiteindelijk. Samenvattend lichte teleurstelling, hadden wat meer klasse verwacht, zeker in het restaurant. Positieve ervaring gehad in ander Doubletree by Hilton hotel, maar naar deze gaan we niet nog een keer.

Lees verder

3/5

De kamer zag er schoon en fris uit, het bed sliep lekker met lekkere kussens. Toch zijn we ontevreden naar huis gegaan, er was lekkage vanuit de airco waaronder al onze elektronica stond ter waarde €250 is kapot gegaan, geen extra service gekregen en ze kwamen ons totaal niet tegemoet. We kregen handdoeken om het water zelf van de grond te halen. De rook melding is er in nacht afgevallen terwijl we sliepen, stroom uitgevallen, vele extra toeslagen zonder dat het besproken word, zoals toeslag van 7 euro voor 1 uur zwemmen, borg wat niet is aangegeven. Het hotel heeft een upgrade nodig. Jammer, wij klagen bijna nooit maar dit was probleem na probleem zonder oplossingen of compensatie. Helaas geen tweede keer voor ons.

Lees verder

2/5

Er zou airco zijn maar de deuren stonden wagenwijd open. Het was superheet binnen. Veel dode vliegen in het raamkozijn naast je tafeltje. Voorgerechten o.k. Pizza en pasta geen aanraders. Helaas... vroeger was dit een heel fijne en goede plek. .. Nu vergaande glorie met onverstaanbare ober helaas helaas ... De pasta was niet gaar en teveel t.o.v. De hoeveelheid saus, ook de pizza was niet geheel gaar. Alles vrij smakeloos. Ze vroegen wel wat we er van vonden. Als je dan je mening geeft, krijg je een verhandeling waarom het niet waar is wat je proeft en dat de rest van de wereld een andere smaak heeft. Dat is jammer. Uit beleefdheid wordt je mening gevraagd, maar kennelijk niet om er lering uit te trekken. Het was ooit klasse met een hoofdletter maar nu niet meer... Hrlaas.

Lees verder

2/5

Hotel staat in het bos. Het is een prachtig hotel met kamers die een metamorfose zijn ondergaan. Alle faciliteiten aanwezig op de kamer. Super krachtige douche en regendouche. Ook is er een bad. Zwembad was heerlijk. Jammer dat de sauna niet open was ivm corona. Ontbijt zeer uitgebreid en lekker met verse sinaasappelsap, fruit en broodjes. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Diner was ook erg lekker. Voor herhaling vatbaar.

Lees verder

5/5

Betaal met American Express creditcards bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen

Goed nieuws! Bij DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in Soest kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard. Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

Alles over American Express
American Express Card kaarten

Andere creditcard locaties in Soest

Benieuwd naar andere locaties in Soest waar je kunt betalen met een creditcard van American Express, MasterCard en VISA? In Soest zijn er nog genoeg andere locaties.

Bekijk alle locaties in Soest
Expert Soest Soest Elektronicawinkel

Expert Soest

Van Weedestraat 6

Blokker Soest Woonwinkel

Blokker

Van Weedestraat 20

vanHaren schoenen Soest Mode

vanHaren schoenen

Van Weedestraat 62

Pearle Opticiens Soest Soest Opticien

Pearle Opticiens Soest

Van Weedestraat 78

Hans Anders Opticien Soest Soest Opticien

Hans Anders Opticien Soest

Van Weedestraat 82

HEMA Soest Warenhuis

HEMA

Burgemeester Grothestraat 2B

Andere Hilton locaties in Nederland

Verdeelt over Nederland kent Hilton nog meer locaties. Naast DoubleTree by Hilton Royal Parc Soestduinen in Soest kun je ook terecht bij de onderstaande locaties.

Bekijk alle Hilton locaties