Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman Hoevelaken

Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman

Bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman gelegen aan de Oosterdorpsstraat 11 in Hoevelaken kun je betalen met een American Express, Visa, MasterCard creditcard.

Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman is één van de 4 locaties in Hoevelaken op CardMapr.

Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman

Oosterdorpsstraat 11 in Hoevelaken

Fletcher Hotels Logo

Betalen met creditcards bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman in Hoevelaken

In Hoevelaken aan de Oosterdorpsstraat 11 bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman. Bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman kan betaald worden met American Express, Visa, MasterCard .

In de categorie Overnachting, scoort Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman een 8.4/10. Alle reviews en beoordelingen lees je hier.

Kamer boeken bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman

Overnacht en boek je hotelkamer bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman. Door online te boeken kun je betalen met American Express, MasterCard en VISA.

Bekijk alle faciliteiten, reviews én de laagste prijs via de website van Booking.com

Categorie

Overnachting

Stad

Hoevelaken

Creditcards

AMEX, Visa, MasterCard

Beoordeling

8.4

Website

Bekijk website

Telefoonnummer

033 253 4120
Routebeschrijving Bekijk kamerprijs
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman Hoevelaken

Reviews

Wat zeggen anderen over Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman?

Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman wordt gewaardeerd met een 4.2 gebasseerd op 644 recensies.

Lees de volledige recensies, of schrijf je eigen review.

Deze review betreft het restaurant... We waren met 4 personen en maakten gebruik van een Primerabon. Eenmaal aan tafel moesten we een half uur wachten op een drankje en daarna nog een kwartier op de menukaart. Bij het opnemen van de bestelling wist de 'ober' niet wat de soep van de dag was, dat moest hij even gaan vragen. En als we als voorgerecht iets anders zouden kiezen dan die soep moesten we daarvoor € 3,50 bijbetalen. Wil je wat koolhydraten (wat voor een diabetespatiënt van belang is) dan mag je € 3,50 per portie bijbetalen. Knullige bediening, ze hadden geen controle over het geheel. De coronaregels werden met voeten getreden, zowel door gasten als door het personeel. En het tempo had ook wel iets hoger gemogen. Gasten aan een tafeltje naast ons beloofden ons al: "Jullie zitten hier nog wel tot een uurtje of .....". Het eten was prima, de kok verdient een dikke 9..... Maar het bedienend personeel mag wel een cursusje restaurant-logistiek volgen.

Lees verder

1/5

Dit is zeker geen 4 sterren waard. Geen airco in de kamers . Een blazertje sta erwel Als je halfpension neemt zit er zelfs nog geen water bij avondmaal. Ontbijt keuze uit 2 menutjes . Confituur hagelslag en choco en boter zitten in hoge potten iedereen moet erin met zijn handen . Zeker nu met de corona gevaarlijk. Neem grote schalen niet iedereen moet de pot aanraken. Al de drank is bij betalen en ze kennen heel goed de prijs. Iedere dag mousseline bij u eten . Vraag je frietjes te hard gebakken Eet je á la carte dan ben je vertrokken voor 2 h 30 aan tafel te zitten. En het eten is nooit overdreven warm eerder lauw. Qua hygiëne voor de corona ja gewoon ontsmetting als je binnenkomt. De tafels worden niet behandeld met desinfectie middel. Gewoon afwassen met een doek. Blaadjes erop en klaar is kees. Verouderd hotel overal nog tapiplain in kamers en gang. Bad zo n 60 cm hoog voor er in te gang om zo u te douchen. Dit is niet meer van deze tijd. Veel te duur voor wat je krijgt. Een verouderd hotel. Zeker aan vernieuwing toe. Maar 1 ding is zeker personeel is zeer vriendelijk.

Lees verder

2/5

Het verblijf was matig. Minpunten: - te weinig informatie bij aankomst: er wordt niet voorgesteld wat we met de bagage kunnen doen. Incheckuur wordt niet vermeld. Geen algemene info of brochure, et cetera... - we wilden graag savonds in het restaurant eten, blijkbaar moest hiervoor gereserveerd worden, anders hadden we hier zeker gegeten. Dit was ook beter meegedeeld geweest bij aankomst want ook zij hebben hier een inkomst laten liggen. - minibar op de kamer: er werd gezegd dat deze niet diende om te koelen maar enkel om drank koel te houden. Dit is niet het geval! De drank was warm na één avond. - sauna: termostaat van de douche stuk, douche wordt kokend heet. Hier werd opnieuw geen info gegeven over hoelaat we het saunacomplex moesten verlaten of hoelaat de volgende klanten zouden arriveren et cetera. - geen airco op de kamer Pluspunten: - ontbijt was in orde, alsook het ontvangst. - ruime en propere kamers. - we kregen onmiddellijk een nieuwe fiets toen we zagen dat hier iets aan scheelde.

Lees verder

2/5

De service bij aankomst was wel goed moet ik toegeven. Maar dat was ook het enige. De kamer waar ik met mn dochter verbleef kwamen we al bijna niet in...kaart werkte niet echt goed...en bij binnenkomst zie je een echt kleine kamer die te warm is om comfortabel te zijn. Geen airco...alleen een mini ventilator die je net zo goed uit kan laten..oude kamers met oud behang dat aan de randen al los laat...badkamer met vlekken e oude voegen en afwerking...geen koffie of thee mogelijkheid...al met al dus echt 3 x niks...sorry En dan ook nog midden in de nacht wakker gebeld worden omdat ze 112 moesten bellen en per ongeluk onze kamer belden...pfff...

Lees verder

1/5

Geen 4 sterren waard vooral door het restaurant. Het eten in verschillende Fletchers die we bezochten is echt ondermaats tot slecht. Dit jaar ons 3de verblijf. We hadden enkel een arrangement met 1x hoofdgerecht gekozen. We kozen voor de suggestie ipv het voorgestelde keuzemenu maar die leverde ons een extra opleg van 9,5 EUR op??? De volgende dag kozen we voor de plaatselijke Italiaan, een toppertje. Het coronaontbijt was in orde. Sober maar voldoende. Personeel was zeer vriendelijk De kamer was best in orde en netjes. Door de warmte in de kamer, onder het dak, was het moeilijk slapen, Jammer dat Fletcher niks doet aan zijn keuken die echt ondermaats is. De badkamer is voor oudere mensen niet geschikt. Een hoog bad is best gevaarlijk om in en uit te stappen. Dit zou best vermeld worden op de site .

Lees verder

3/5

Betaal met American Express creditcards bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman

Goed nieuws! Bij Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman in Hoevelaken kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard. Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

Alles over American Express
American Express Card kaarten

Andere creditcard locaties in Hoevelaken

Benieuwd naar andere locaties in Hoevelaken waar je kunt betalen met een creditcard van American Express, MasterCard en VISA? In Hoevelaken zijn er nog genoeg andere locaties.

Bekijk alle locaties in Hoevelaken
Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman Hoevelaken Overnachting
Kruidvat Hoevelaken Drogisterij

Kruidvat

De Brink 2a-4

HEMA Hoevelaken Warenhuis

HEMA

De Wiekslag 10-16

Blokker Hoevelaken Woonwinkel

Blokker

Westerdorpsstraat 6

Andere Fletcher Hotels hotels in Nederland

Verdeelt over Nederland kent Fletcher Hotels nog meer locaties. Naast Fletcher Hotel-Restaurant De Klepperman in Hoevelaken kun je ook terecht bij de onderstaande locaties.

Bekijk alle Fletcher Hotels locaties