Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin Wijk aan Zee

Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin gelegen aan de Relweg 59 in Wijk aan Zee kun je betalen met een American Express, Visa, MasterCard creditcard.

Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin is één van de 1 locaties in Wijk aan Zee op CardMapr.

Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Relweg 59 in Wijk aan Zee

Fletcher Hotels Logo

Betalen met creditcards bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin in Wijk aan Zee

In Wijk aan Zee aan de Relweg 59 bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin. Bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin kan betaald worden met American Express, Visa, MasterCard .

In de categorie Overnachting, scoort Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin een 7.4/10. Alle reviews en beoordelingen lees je hier.

Kamer boeken bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Overnacht en boek je hotelkamer bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin. Door online te boeken kun je betalen met American Express, MasterCard en VISA.

Bekijk alle faciliteiten, reviews én de laagste prijs via de website van Booking.com

Categorie

Overnachting

Stad

Wijk aan Zee

Creditcards

AMEX, Visa, MasterCard

Beoordeling

7.4

Website

Bekijk website

Telefoonnummer

0251 376 161
Routebeschrijving Bekijk kamerprijs
Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin Wijk aan Zee
Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin Wijk aan Zee
Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin Wijk aan Zee

Reviews

Wat zeggen anderen over Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin?

Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin wordt gewaardeerd met een 3.7 gebasseerd op 729 recensies.

Lees de volledige recensies, of schrijf je eigen review.

Wij, ik en mijn 2 dochters van 26 en 30 jaar, hebben het erg naar ons zin gehad in Wijk aan zee. Desalniettemin lag de prijs/kwaliteit verhouding voor 2 nachten in de familiekamer, geboekt voor €440,-, ver van elkaar af. Naast de sok van 1 van de vorige gasten onder de bedbank en vlekken in 1 van de handdoeken lag de 2-persoons boxspring best prima en is de kamer kwa oppervlakte ruim. De 2-persoons bedbank sloeg anderszins echt nergens op. Deze kun je, zonder te overdrijven, gerust een broodplank noemen :’). Gedurende de nacht hebben wij met elkaar gewisselt van slaapplek. Na dit, de volgende ochtend, te hebben gemeld bij de receptie, aan overigens niet de vriendelijkste receptioniste, kregen wij uiteindelijk op een ietwat dwingende toon: ‘.. dit is wat wij jullie kunnen bieden..’, een voucher voor één karige bittergarnituur en een (vies) dekmatras voor de nog resterende nacht. Twee voorbeelden gedrag receptioniste: ze legde het zwijgen op aan een andere medewerker van het hotel toen deze, vriendelijk, aan mij wilde vragen wat er precies mis was met de bedbank + gaf het argument dat het een familiekamer is en er doorgaans kleine kinderen op horen te liggen (in de zin van we krijgen nooit klachten en het ligt aan jullie). Wij vonden dit zeker niet netjes... Advies aan het hotel: neem gasten bij voorbaat serieus (aan de receptioniste: reageer niet defensief maar eerder passief), lever standaard een goed dekmatras bij de bedbank en bied prijzen die realistisch zijn in verhouding met de staat van het hotel, of begin gewoon van huis uit met herinrichten en renoveren :’)

Lees verder

2/5

Het begon heel vriendelijk aan de telefoon met ja, we kunnen wel een tandenborstel regelen. Eenmaal gearriveerd in een verouderde kamer (wel lekker ruim) bleek de keuken niet uitgerust met koffie/thee. Niks beschikbaar eigenlijk. (€150 voor een kamer btw.). We vroegen om een lader voor de telefoon voor een laadbeurt (want bonnefooi, niet geplande overnachting) en een vriendelijke jongen wilde er volgens mij 1 aanbieden toen de dame aan de receptie hem bot in de rede viel en aangaf alleen opladers te verkopen. Dan heb je dus of het begrip hospitality en/of klant focus niet begrepen. Als persoon of ingefluisterd door het management... Dit is niet hoe je de coronacrisis gaat overleven. Dan als klap op de vuurpijl, pizza besteld. Roomservice gebeld, wilt u het op de kamer bezorgd hebben? Dan €5 toeslag. Wait...what? Room-service. Dat betekent volgens mij kamer-dienst. Vijf euro om twee verdiepingen te overbruggen? Om zo een paar euro bij te verdienen op een €150 kamer? Dan heb je het dus echt niet begrepen Fletcher. Ik voel bijna medelijden want zo ga je dus niet overleven op de langere termijn als keten. DM me voor een uurtje klantfocus advies, eerste 5 minuten gratis, de overige 55 minuten de 2 trappen op en af. Per minuut!

Lees verder

2/5

Bij binnenkomst nou niet bepaald het gevoel te hebben welkom te zijn. Eenmaal op de kamer, toch wel geschrokken. Behalve gedateerd mag het wel schoon zijn en dat was het zeker niet. Er lag viezigheid onder het bed ect. De stoelen zaten onder de grote vlekken, zo lever je ze zelfs niet af bij de kringloop! De kitchenette; kookplaten: grote vlekken, geen bestek of pannen, zelfs geen koffie of thee, wat je toch in de meeste hotels tegenwoordig wel hebt. Badkamer; de kraan bij het bad was stoffig, ook niet schoon en een douchegordijn is echt niet meer van deze tijd dacht ik. Het avondeten was karig, het ontbijt goed. Op de grond bij onze tafel lagen zoveel kruimels, het werd niet schoongeveegd, dus ik liep er telkens overheen. Niet op elke tafel stond een afvalemmertje. Het bedienend personeel was vriendelijk. Beneden bij de achteringang was de desinfecterend pompje leeg, doorgegeven aan de receptie, het zou bijgevuld worden, werd dus niet gedaan, de volgende ochtend nog niet. Pluspunt was de locatie, maar wij komen niet meer naar dit hotel, we hadden het gevoel weggestopt te zijn terwijl de bedragen er niet om liegen! Absoluut geen 3 of 4 sterren waard.

Lees verder

2/5

Prima verblijf in het hotel! Prijs kwaliteit prima, kamer lekker ruim. Ook fietsen gehuurd, beetje achterstallig onderhoud maar op een goede manier actie op ondernomen door de manager van het hotel De plaats zelf gauw uitgekeken, klein en niet gericht op het toerisme Kom je voor het strand, rust en om te fietsen dan is het een prima uitvalbasis voor een leuke vakantie!

Lees verder

5/5

Heel kort aan zee , keuze uit kamers met zeezicht. (Deze foto is vanuit kamer 410) Het restaurant is méér dan goed

Lees verder

5/5

Betaal met American Express creditcards bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin

Goed nieuws! Bij Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin in Wijk aan Zee kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard. Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

Alles over American Express
American Express Card kaarten

Andere creditcard locaties in Wijk aan Zee

Benieuwd naar andere locaties in Wijk aan Zee waar je kunt betalen met een creditcard van American Express, MasterCard en VISA? In Wijk aan Zee zijn er nog genoeg andere locaties.

Bekijk alle locaties in Wijk aan Zee
Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin Wijk aan Zee Overnachting

Andere Fletcher Hotels hotels in Nederland

Verdeelt over Nederland kent Fletcher Hotels nog meer locaties. Naast Fletcher Hotel-Restaurant Zeeduin in Wijk aan Zee kun je ook terecht bij de onderstaande locaties.

Bekijk alle Fletcher Hotels locaties