Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen Exloo

Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen gelegen aan de Valtherweg 36 in Exloo kun je betalen met een American Express, Visa, MasterCard creditcard.

Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen is één van de 4 locaties in Exloo op CardMapr.

Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Valtherweg 36 in Exloo

Fletcher Hotels Logo

Betalen met creditcards bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen in Exloo

In Exloo aan de Valtherweg 36 bevindt zich Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen. Bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen kan betaald worden met American Express, Visa, MasterCard .

In de categorie Overnachting, scoort Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen een 7.8/10. Alle reviews en beoordelingen lees je hier.

Kamer boeken bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Overnacht en boek je hotelkamer bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen. Door online te boeken kun je betalen met American Express, MasterCard en VISA.

Bekijk alle faciliteiten, reviews én de laagste prijs via de website van Booking.com

Categorie

Overnachting

Stad

Exloo

Creditcards

AMEX, Visa, MasterCard

Beoordeling

7.8

Website

Bekijk website

Telefoonnummer

0591 549 131
Routebeschrijving Bekijk kamerprijs
Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen Exloo
Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen Exloo
Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen Exloo

Reviews

Wat zeggen anderen over Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen?

Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen wordt gewaardeerd met een 3.9 gebasseerd op 704 recensies.

Lees de volledige recensies, of schrijf je eigen review.

Medewerkers (receptie en restaurant) zijn niet vriendelijk.Ze zijn erg chaotisch. Verwacht niet op je bord wat op het menukaart staat en je besteld hebt. Anderen die na jou binnen zijn gekomen worden eerder dan jou geholpen. Airco staat op aan of uit.Het was berekoud in de kamer. Moet je je voorstellen dat de airco heel de tijd op 17.2 staat en buiten is het 19 a 20 graden. Bij het aangeven zijn we zelfs uitgechecked en ze hebben er nog steeds niet naar wezen kijken. Alcohol fles van vorige gasten gevonden in onze kamer. kamers worden niet dagelijks,en niet goed schoongemaakt. Ook niet bij vertrek van gasten dus. Als je niet vraagt krijg je geen schone handoeken,en bedje wordt niet opgemaakt. Vooraf aankomst kregen wij een bevestigingsmail,waarin staat dat onze afspraak voor wellness behandeling massage enz om 13:00 staat en dat wij achter elkaar geholpen zouden worden.Dit werd bij aankomst bij inchecken nog herhaald. Op de dag van de welnessbehandeling waanneer we al 15 min zaten te wachten en niemand ons kwam halen gingen we vragen hoe of wat.Met een arrogantie wordt je behandeld aan de receptie. Bleek dat de afspraak zonder overleg verplaatst was naar 1 uur later. Communicatie hier in deze hotel is 0,0. We waren hier gekomen om te kunnen ontspannen en ontspannen onze vakantie af kunnen sluiten. In tegendeel ging ik meer gespannen weg i.p.v. ontspannen helaas. Compliment die ik heb is voor Mirjam.(dame van de massage behandeling) zij is heel goed,vriendelijk en heeft empatie. Zij is goed in wat zij doet,stelt je gerust en doet alles op alles om je een rustmoment te bezorgen binnen al die chaos van het hotel zelf. Massage is echt een aanrader. Het hotel zelf: NOOIT meer!!!!

Lees verder

1/5

Grote kamers, die met bad zijn ok, in die met douche is wel een erg kleine douche. Het hele hotel is wat gedateerd, veel vlekken op het tapijt in de kamer. Geen ontbijt buffet, lunch en diner heb ik hier niet gebruikt. De kamer was schoon de ab van de tv smerig. Geen waterkoker om zelf thee of koffie te kunnen maken. Zaterdag om 7.15 brandalarm, loos blijk na 5 minuten, wel hotel in rep en roer. Bij het ontbijt is er duidelijk te weinig personeel zodat er steeds mensen moeten wachten tot er weer een tafel is afgeruimd en opnieuw gedekt.(later is er ook h. h. personeel voor ingezet) Het hh personeek behoeft ook wat opleiding, een bed opmaken is niet alleen maar dichtleggen.. Toch nog iets raars bij het uitchekken, de rekening is 100 euro meer dan dat wat we gebruikt hadden, na opmerkingen hierover bleek het een computerfout te zijn wat wij niet zouden begrijpen en werd het gecorigeerd🥴 Vreemd. Ik kreeg ook alleen de rekening te zien die wel klopte, ik had er een vreemd gevoel bij, probeerde ze me nu 100 euro meer te laten betalen? Conclusie: Redelijk hotel maar geen 4 sterren, personeel behoeft opleiding. Houd bij wat U gebruikt, er worden nu eenmaal fouten gemaakt. Afstand houden is moeilijk in de gangen, lift en op de trappen. Je kan goed wandelen en fietsen in de buurt.

Lees verder

3/5

Het is echt kwanititeit boven kwaliteit. Een midweek geboekt bij dit vier sterren hotel. De vier sterren zijn toegewezen aan het aantal faciliteiten, maar niet de kwaliteit. Het is sterk verouderd en slecht onderhouden te zien aan de slijtage plekken, vlekken en beschadigingen aan het tapijt, het behang, het verfwerk en ga zo maar door. Op de eerste avond hadden we ook diner gereserveerd, zowel bij reservering als bij bestelling dieet wensen (lactose vrij) doorgegeven. Achteraf bleek er toch in boter gebakken te zijn waardoor mijn vrouw extra medicatie moest innemen. De service en klantvriendelijkheid is zeer afhankelijk van wie je voor je hebt. Van redelijk goed tot zeer slecht. Een voorbeeld is dat we wat vragen over het desert en er wordt gereageerd met 'het zal wel' en vervolgens niet meer terug gekomen met een antwoord. Na 10 minuten alsnog aan een collega moeten vragen die ons wel netjes hielp. Vanwege Corona geen ontbijt buffet, prima. Maar de keuze was wel magertjes, je mocht uit drie pakketten kiezen en afwijken kon niet. Zelfs niet als een andere keuze goedkoper is. Daarbij leveren ze niet altijd wat er op het menu staat. Over rijp en uitgedroogd fruit en geen zuurdesem brood (wat wel op het menu stond). Ook worden de tafels en stoelen tussentijds niet schoon gemaakt. Een nieuwe placemet erop en klaar. En het huren van de scooters eindigde ook in een ramp nadat halverwege de rit bleek dat de accu niet voldoende was opgeladen door het hotel. We moesten al een half uur later vertrekken omdat het bestelde lunchpakketje niet lactose vrij was zoals in de reservering duidelijk is doorgegeven. Maar na anderhalf uur extra wachten in het bos voor iemand ons een volle accu kon bezorgen, konden we onze middagactiviteit ook vergeten.

Lees verder

1/5

Ook ik ben teleurgesteld over mijn bezoek aan dit hotel. Gedurende de vier dagen dat ik er was bleek overduidelijk dat er continu te weinig personeel werd ingehuurd. Vooral bij het diner uitte zich dat in irritant lange wachttijden ondanks dat je van te voren moest reserveren. De eerste avond hoorde ik al bij twee tafels om mij heen dat de mosselen niet lekker waren en de tweede avond kreeg een meisje aan de tafel naast mij een koude hamburger geserveerd. De dame aan de balie moest ook meehelpen in het restaurant zodat de balie onbemenst was. Ook bij mij zaten er wel vlekken op het tapijt en was de werking van de airco niet zoals in het mapje van de kamer beschreven stond, ook ik had af en toe een wat ongeinteresseerde medewerker voor me. Op zich kan ik hier allemaal nog wel overheen komen maar het feit dat het management meent er mee weg te kunnen komen door zo weinig mensen in te huren heeft mij behoorlijk kwaad gemaakt. Ik voel mij door Fletcher niet serieus genomen.

Lees verder

1/5

Van de buitenkant leek het een chique hotel, die indruk kreeg je ook toen je de oprijlaan opreed en binnen kwam tot aan de receptie mooie kroonluchter aan het plafond. Maar die indruk daalde langzaam richting hotelkamer. Grote kamers, met balkon. Het hele hotel is wat gedateerd, veel vlekken op het tapijt in de kamer. Restaurant zeker niet aan te raden om te dineren in dit hotel. Chaotisch en gerechten worden niet uitgeserveerd zoals wat op de menukaart staat. Het duurde lang voordat je, je eten krijgt. Duurt lang voordat je geholpen word. Tafels worden zeker niet schoongemaakt. Nieuwe placemat word erop gezet en volgende kan aan tafel. Corona maatregels zijn ver te zoeken. Ontsmetten van tafels gebeurd daar helemaal niet. Personeel is niet echt beleefd, ze werken daar omdat ze moeten werken. Klantvriendelijk is ver te zoeken. Ik had issue met mijn airco sinds dag van aankomst ik heb het meerdere malen aangekaart bij de receptie en er werd niets mee gedaan. Enige plus punt is de wellness is wel een aanrader. Geholpen door Mirjam. Zij is gewoon goed in wat ze doet. Zij neemt echt de tijd voor je. Omgeving is wel heel mooi.

Lees verder

1/5

Betaal met American Express creditcards bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen

Goed nieuws! Bij Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen in Exloo kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard. Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

Alles over American Express
American Express Card kaarten

Andere creditcard locaties in Exloo

Benieuwd naar andere locaties in Exloo waar je kunt betalen met een creditcard van American Express, MasterCard en VISA? In Exloo zijn er nog genoeg andere locaties.

Bekijk alle locaties in Exloo
Hotel restaurant Wapen van Exloo Exloo Overnachting
Diner-Café Bussemaker Exloo Restaurant

Diner-Café Bussemaker

Zuiderhoofdstraat 1

Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen Exloo Overnachting

Andere Fletcher Hotels hotels in Nederland

Verdeelt over Nederland kent Fletcher Hotels nog meer locaties. Naast Fletcher Wellness-Hotel De Hunzebergen in Exloo kun je ook terecht bij de onderstaande locaties.

Bekijk alle Fletcher Hotels locaties