Ik vind over het algemeen het assortiment van de Hema heel fijn met prima prijzen. Ik kom graag in het filiaal in Alphen ad Rijn. Daarnaast doe ik ook regelmatig afhaalbestellingen plaatsen en die staan ook altijd redelijk snel klaar voor afhaal.
Echter, ging ik afgelopen Donderdag naar de winkel om 2 bestellingen af te halen. De vrouw aan de servicebalie was bij begroeting al vrij kort door de bocht, kan gebeuren dat je je dag niet helemaal hebt. Maar toen ze mijn pakketjes ging pakken, kwam ze al gauw met 1 terug. Het andere pakket was nergens te bekennen volgens haar, ik vroeg of ze mijn barcode uit de e-mail wilde scannen maar dat was niet nodig. Maar ze wilde ook niet verder zoeken en zei ‘pak de spullen uit de andere bestelling maar uit de winkel’. Dit leek mij niet de bedoeling van een afhaalbestelling.
Maar goed, ik ben niet te beroerd om toch maar zelf een rondje door de winkel te doen. Maar de manier waarop was zo onvriendelijk dat ik er gelijk ook geïrriteerd door raakte. Ik ben vaker ‘geholpen’ door deze mevrouw, maar ik vind haar zeer klantonvriendelijk. Zo te lezen in de reacties ben ik niet de enige hierin. Heel jammer, niet de service die ik bij de Hema gewend ben.
Lisa M. één maand geleden