Businesskamer prima qua grootte en voorzieningen. Badkamer schoon en modern, rest van de kamer wat gedateerd (beetje jaren 70 chique) en enigszins gehorig door buren naast en boven ons.
(luxe) uitgeserveerde ontbijt is goed maar wel echt iedere dag hetzelfde, wat na 2 dagen dus begint te vervelen. En dat is toch jammer om zo de dag te beginnen met elke dag dezelfde beleving.
Er was ons bij reserveren een week of 6 geleden gezegd dat de schilders voor Koningsdag weg zouden zijn, maar dat was helaas niet het geval zodat we geen gebruik konden maken van het zitje in de tuin, sterker nog, de ramen waren dicht getaped zodat we niet eens naar buiten konden kijken en geen raam open konden zetten. Ook geen enkele melding bij aankomst daarover, noch enige compensatie in welke vorm dan ook, terwijl de totaalprijs incl ontbijt echt dik boven de 200,- (per kamer) per nacht uit komt.
Bij het uitchecken werd niet eens gevraagd hoe ons verblijf was geweest, terwijl wij ons toch echt voorbeeldig gedragen hebben :-) en ik moest ook zelf vragen om de factuur nadat er eerst gevraagd werd om "betalen per pin of cc".
Bloemendaal en de ligging van het hotel aan het begin van de (rustige) winkelstraat is echt top en we hebben (gebruik makend van de fietsen van het hotel a 15,- per fiets per dag) dan ook echt wel genoten van een paar mooie dagen. We weten niet of we voor dit bedrag nogmaals terug zullen gaan, ook mede gezien voornoemde aandachtspunten.
We kunnen nog wel restaurants La Capannina (met name!) en N.A.P. aanbevelen.
Lekker gegeten en gedronken in een gezellige ambiance!
Kamers: 6Hygiëne: 8Service: 6
WimH33 3 jaar geleden