Ik had per e-mail om een ââkamer op de bovenste verdieping met een tweepersoonsbed gevraagd, en toen we aankwamen kregen we te horen dat we een upgrade hadden gekregen naar een grotere kamer. De kamer was inderdaad middelgroot, maar ineens hadden we een kamer op de begane grond, naast de lift, het toilet en de deur naar de parkeerplaats. Zeer luidruchtige kamer, deuren die de hele avond dichtslaan, mensen die luid praten buiten je kamer en schreeuwende kinderen. En als klap op de vuurpijl hadden we twee aparte bedden, wat onhandig was voor een paar ...
Daarnaast hadden we de ontbijtoptie niet genomen omdat we 's ochtends niet eten, maar toch onbeperkt toegang hadden tot de automaat. Dat is in theorie, want de dame bij de receptie wilde niet dat ik er toegang toe kreeg als er mensen aan het ontbijt waren.
Om samen te vatten, afgezien van de first lady die ons verwelkomde, is de rest van het team koud, er werd helemaal niet naar mijn wensen geluisterd, door ons de pil te laten slikken omdat op geclassificeerd ... uiteraard niet mogelijk om van kamer te veranderen omdat het hotel vol is.
Houd rekening met de verzoeken van uw klanten, vooral wanneer ze 2 maanden eerder hebben geboekt.
anne claire guy
7 maanden geleden