Na aanleiding van de persconferentie van 26 november 2021, waarbij alle evenementen werden afgelast heb ik ook mijn boeking geannuleerd bij het OZO hotel. Een aanbetaling was al reeds gedaan. Via de mail informeerde ik wanneer en of ik mijn aanbetaling terug zou krijgen. In eerste instantie was mijn aanbetaling niet te vinden, best gek. Na het sturen van een bewijs heb ik vervolgens niks meer gehoord. Op mailtjes werd niet meer gereageerd. Ik begrijp de situatie omtrent COVID en de vele aanvragen van terugbetalingen en annuleringen maar ik vind het niet netjes dat je niet op de hoogte gehouden wordt. Een mailtje met, we zijn er mee bezig, uw ontvangt zo spoedig mogelijk uw geld, was voldoende geweest. Na tientallen telefoontjes, continu doorverwezen worden naar personeel die er net op dat moment niet is, niet nagekomen afspraken om teruggebeld te worden door de manager, inmiddels eindelijk mijn geld ontvangen. Slechte service!
Rozan van Heuvelen
6 maanden geleden