Hele slechte ervaring! Verschrikkelijke klantenservice, ik kreeg de indruk dat ze hier niet de behoefte hebben om klanten te behouden. Ga hier aub NIET heen, er zit evt een andere opticien 3 deuren verderop waarbij de klantenservice top is.
Helaas is mijn ervaring als volgt:
1. Mijn afspraak die ik 2 weken van tevoren had gepland, werd een paar uur van tevoren per mail geannuleerd door Pearle. Ik moest zelf een nieuwe afspraak maken.
2. Wachttijd van 20 minuten. Ik had om 13.00u een afspraak en werd om 13.20 geholpen.
3. Ik ben zo'n 10 jaar klant geweest bij Pearle (bril en contactlenzen). Vorig controle laten doen bij deze Pearle voor â¬15 omdat ik online lenzen bestel die Pearle niet heeft. Nu vertelde de man die mijn ogen zou controleren dat het dan niet ging om een controle maar valt onder 'Contactlenzen aanmeten 1e keer' wat â¬35 kost. Hier was ik het niet mee eens, dus ik heb deze oogmeting laten doen bij de opticien een paar deuren verderop. Toen ik vroeg wat dit bij hen kostte, was het antwoord 'Niets! Dit hoort bij de service.'
Dagmar Tieleman
3 jaar geleden