Zéér onhebbelijke benadering
Samen met mijn man naar een afspraak bij Pearle Groest Hilversum om brillen te passen die mijn man op zicht had laten komen. Wij hadden onze pup van amper 3 maanden mee, omdat hij nog niet zo lang alleen mag blijven. Bij binnenkomst werd ons gemeld dat de hond niet naar binnen mocht, omdat andere klanten daar mogelijk last van hadden. Toen wij naar voren brachten dat dat een probleem voor ons was en er zowel bij de deur als op de website niets over vermeld stond werd de bedrijfsleider zeer onhebbelijk. Mijn man vroeg aan de andere klant in de winkel of deze het vervelend vond dat er een hond in de winkel was, en kreeg te horen dat het geen enkel probleem was. Op dat moment riep de bedrijfsleider dhr. Koek op hoge toon âEruit, nu!!!â
Verbijsterd verlieten wij de zaak. Ongelooflijk deze reactie en onbegrijpelijk. En jammer voor Pearle dat men 4 vaste klanten kwijt is.
Janneke Douma
1 jaar geleden