Vervolgens de eerste bezoek aan pearle werd er gelijk een oogmeting aangeboden bij keuzen van een bril.
Dames waren toen die tijd vriendelijk om mij te helpen een montuur te zoeken,
2de bezoek, gewoon rustig in de winkel,
Nadat ze geen zin hadden om mij te helpen na een verloren montuur en dan gewoon een beetje geirriteerd raken omdat ik iets in de winkel heb gezien waarvan ze niet kan vinden in het systeem!
*ze was aanwezig toen die tijd * Dus ik zei dat ik wel verder ging kijken of ik mischien iets anders kan vinden âSuperapart! â maar het kwam haar wel bekend voor maar ze weet het niet â , âOKAYâ Dus vertoon van bijdehand gedrag niet meer na me omgekeken of dat ze mischien iets anders had aan kunnen bieden war eroo op leek. Maargoed geen kenis van monturen, Van alles is âweet ik nietâ volgens haar
Vind ik uiteindelijk iets wat mn interesses opwekt is een oogmeting niet mogelijk , de laatste afspraak zou om 16:30 dus er was gerust tijd om klanten buiten afspraken te helpen, die had last van een mankement dus wilt eerder weg, dan denk ik zovan kom uberhaupt niet? Of waarom is er geen vervanging, Teveel personeel over de vloer die dat niet kan,
Ik leg nog de situatie uit betreft mijn aankomst..
â alles moet op afspraak dit of datjes â
Wat onzin is als de dagplanning rustig is! Dat heet service verlenen,
Dan heeft het geen nut om in de winkel een bril uit te zoeken want je moet maar net geen fulltime baan hebben als je daar iets zoekt!
Betreft assortiment in de winkel en assortiment op de website klopt daar geen bal van, want alles wat ik in de winkel vind kunnen ze dus niet in het systeem vinden â maar het zit wel in het assortimentâ volgens hun. En heel veel â weet ik niet â ga je horen.
+Geen kennis van monturen.
Ben vervolgens naar specsavers gegaan waarvan zelfs in een drukke winkel mooie service kreeg ik kreeg zelfs brillen aangeboden die niet op het schap stonden!
Catharina Driessen
2 jaar geleden