Op zich mooie parkeergarage, maar de IT-systemen werken niet. Op zondag via pc reservering met korting voor 7h voor maandag gemaakt, machtiging gegeven, werd meteen met mail bevestigt incl. factuur en QR-code. Parkeergeld werd ook onmiddellijk van de rekening afgeschreven. App gedownload, account met kenteken-nr aangemaakt en op mobiel parkeren ingesteld. Maandag ging de slagboom met nummerherkenning niet omhoog, ook de QR-code hielp niet, dus ticket getrokken. Na terugkomst kwam ik niet met de QR-code binnen, maar met het ticket, en ik moest voor de tweede keer betalen. Dinsdag was de klantenservice niet bereikbaar, na 10 minuten opgehangen. Dus dan maar liever met ticket verder en achteraf betalen of beter op straat parkeren. Stel de nummerherkenning werkt niet, als ik eruit wil, en voor een gesloten
slagboom sta, en dan is ook niemand bereikbaar. Dit wil ik nooit meemaken! Ik heb er geen vertrouwen in dit systeem. En dan moet ik nu ook nog mijn dubbel betaald geld achterna lopen en een heel omslachtig restitutieformulier indienen, incl. twee betaalbewijzen (afschrift bankrekening en kwitantie ticketautomaat) uploaden; wat een rompslomp! Ik heb mijn account weer verwijdert en de app deinstalleert.
Rainer Petrasch
3 maanden geleden