Wij kwamen terecht in dit hotel nadat onze vlucht was geannuleerd. Nadat we uren op Schiphol hadden gestaan en van het kastje naar de muur werden gestuurd, werden we in alle chaos ontvangen in dit hotel. Het personeel was chaotisch en reageerde passief-agressief op onze vragen. We waren met een groep van 24, waarvan een deel al was ingecheckt. Toen de rest van de groep aankwam kregen we na lang wachten te horen dat onze kamers klaar stonden, maar nog werden schoongemaakt. We konden even "lekker" dineren en na het diner zouden onze kamers gereed staan. Onze groepsleider wilde er zeker van zijn dat er na het diner ook plek voor ons zou zijn, dus wilde graag dat onze namen werden opgeschreven. Dit wilde het personeel niet doen, for unknown reason. Na ons verzoek een aantal keer te hebben herhaald mochten we inderdaad onze paspoorten overhandigen en werden de namen wel opgeschreven. We hoorden nogmaals dat we rustig konden gaan eten en dat we na het eten onze kamers zouden krijgen. Nou, het eten was absoluut smerig en had geen smaak. Na onze geweldige maaltijd keerden we terug naar de receptie om onze kamers te krijgen. Hier kregen we te horen dat er geen kamers meer waren! Daar sta je dan, om elf uur 's nachts, helemaal kapot na 10 uur op Schiphol te hebben gestaan. Niemand begreep hier iets van en de manager kon ook niet uitleggen hoe het kon zijn dat onze kamers voor het diner klaarstonden en na het diner waren verdwenen. Hij gaf toe dat zijn collega's fouten hadden gemaakt en of de rest van de groep even naar een ander hotel wilde gaan! Wat een vreselijk begin van een gezellige groepsreis: het opsplitsen van een groep! SLECHTSTE HOTEL OOIT!
Oumaima Al Abdellaoui
2 maanden geleden