Van der Valk Hotel Akersloot Akersloot

Van der Valk Hotel Akersloot

Bij Van der Valk Hotel Akersloot gelegen aan de Geesterweg 1A in Akersloot kun je betalen met een American Express, Visa, MasterCard creditcard.

Van der Valk Hotel Akersloot is één van de 1 locaties in Akersloot op CardMapr.

Van der Valk Hotel Akersloot

Geesterweg 1A in Akersloot

Betalen met creditcards bij Van der Valk Hotel Akersloot in Akersloot

In Akersloot aan de Geesterweg 1A bevindt zich Van der Valk Hotel Akersloot. Bij Van der Valk Hotel Akersloot kan betaald worden met American Express, Visa, MasterCard.

In de categorie Restaurant, scoort Van der Valk Hotel Akersloot een 8.6/10. Alle reviews en beoordelingen lees je hier.

Reserveren bij Van der Valk Hotel Akersloot

Zeker zijn van een tafeltje? In verband met COVID-19 (Corona) raden wij aan om een reservering te maken bij Van der Valk Hotel Akersloot. Neem voor meer informatie contact op met dit restaurant.

Kamer boeken bij Van der Valk Hotel Akersloot

Overnacht en boek je hotelkamer bij Van der Valk Hotel Akersloot. Door online te boeken kun je betalen met American Express, MasterCard en VISA.

Bekijk alle faciliteiten, reviews én de laagste prijs via de website van Booking.com

Van der Valk Logo

Categorie

Restaurant, Overnachting

Stad

Akersloot

Creditcards

AMEX, Visa, MasterCard

Beoordeling

8.6

Website

Bekijk website

Telefoonnummer

0251 361 888
Routebeschrijving Bekijk kamerprijs
Van der Valk Hotel Akersloot Akersloot
Van der Valk Hotel Akersloot Akersloot
Van der Valk Hotel Akersloot Akersloot

Recensies

Wat zeggen anderen over Van der Valk Hotel Akersloot?

Van der Valk Hotel Akersloot wordt gewaardeerd met een 4.3 gebasseerd op 4887 recensies.

Lees de volledige recensies, of schrijf je eigen review.

Een gemiste kans bij hotelketen van der Valk... Wij overnachten met grote regelmaat bij van der Valk, maar ditmaal slaan ze plank duidelijk mis. Overnachting geboekt in een luxe suite. Wat zie ik een paar minuten later? Dat er ook een arrangement is voor dezelfde prijs! Bij het arrangement zat ontbijt, een 4-gangen diner en een flesje champagne. Dat zou iedereen toch gebruik van maken? Je zou wel denken dat van der Valk dit probleemloos om zou zetten aangezien dit hotelketen "hospitality" in een hoog vaandel heeft staan, maar niks is minder waar! Er is niks mogelijk. Geboekt is pech gehad. Echt jammer en teleurstellend hoor. We hoeven niet per se die 4-gangen diner, maar een gratis ontbijt en eventueel een flesje champagne of wijn erbij was al goed geweest voor ons. Nee, er wordt totaal niet meer mee gedacht met de klant, waar dit vroeger wel was. Ik vermoed dat van der Valk "wederom" een nieuwe weg is ingeslagen, alleen ditmaal geen positieve, zoals de vorige keer. Kan alleen jammer zeggen tegen deze kortzichtigheid en het niet tegemoet komen naar je (trouwe) klanten.

Lees verder

1/5

Jullie kunnen niet omgaan met een goede manier van klachten afhandeling. Allereerst hebben we al een verblijf gehad wat we niet gewend zijn van een Van der Valk. Een aantal maanden geleden zijn we al een keer hier geweest. We zouden gaan inchecken en toen kregen we al te horen dat de kamer nog niet schoon was. Dat was voor ons toen geen probleem. We zijn Alkmaar even gaan verkennen en zouden dan later terugkomen als de kamer klaar was. Toen we terug kwamen kregen we de vraag of we al een tijdsblok voor het ontbijt hadden doorgegeven (Dit hadden we aan het begin al te horen moeten krijgen vanwege de Corona maatregelen, maar dit was niet gebeurd) Wij gaven aan dat niemand ons geïnformeerd had en toen zei het meisje aan de balie al 'Oei dat hadden ze wel moeten doen'. Wij konden daardoor maar kiezen uit 2 tijdsblokken i.p.v. 4. Wij hadden de dag erna een afspraak staan waardoor we zelfs nog maar 1 optie overhadden. Dit vonden wij al niet netjes, vooral niet omdat we de dag erna vroeg een afspraak hadden. Vervolgens komen we op de kamer, bleek er nog een vieze poetsdoek op de grond te liggen. Voordat we vertrokken vonden we zelfs een lachgaspatroon met een ballon. Nu had ik al helemaal vraagtekens bij wat Van der Valk verstaat onder poetsen. Dezelfde avond besloten we iets te drinken in het restaurant bij Van der Valk. Ook hierin werden we teleurgesteld. We hebben die avond een slechte bediening gehad. Het duurde al een halfuur voordat iemand van de bediening ons opmerkte en vroeg of we al iets besteld hadden. Dit was niet zo. Vervolgens wilde we nog een keer bestellen en toen werden we iets sneller geholpen, maar hebben we zeker een halfuur moeten wachten en er was nog steeds geen drinken te bekennen. Uiteindelijk zijn we maar opgestaan om af te rekenen, want er was nog steeds niemand langs komen lopen. Toen we vooraan stonden om af te rekenen, hielp ons hetzelfde meisje dat onze bestelling had opgenomen. We hebben meteen aangegeven dat de 2e ronde drankjes niet is aangekomen. Als antwoord kregen we terug: 'Ow sorry, we kregen te horen dat het zou gaan regenen'. Er was geen regen te bekennen en naar mijn mening vergeet je dan niet opeens een bestelling. De avond was nog niet afgelopen, want toen we terug naar onze kamer gingen was natuurlijk ook nog de stroom uitgevallen, waardoor er geen licht op onze kamer was. (Dit is uiteraard onmacht, maar voor ons een opstapeling van frustraties). De ochtend erna wordt nog afgerond met een onduidelijke en slechte bediening tijdens het ontbijt. Slechte uitleg over het invullen van de papieren voor onze bestelling en vervolgens ook maar de helft krijgen van wat je besteld had. Dit hebben we uiteraard allemaal bij de receptie aangegeven en dan krijg je 10x 'sorry' te horen. We hebben uiteraard nog een mail gestuurd met onze klacht erin. Vervolgens bieden jullie een niet passende oplossing voor ons ( een presentje) daarna krijgen we een nieuwe mail met daarin de belofte dat we een upgrade zouden krijgen. We zijn met deze oplossing akkoord gegaan en hebben een overnachting geboekt op de dag dat eigenlijk onze bruiloft zou plaatsvinden, maar helaas moeten verplaatsen vanwege Corona, om er toch een leuk weekend van te maken. Bij aankomst geven wij aan dat we een upgrade zouden krijgen. Het meisje achter de balie geeft aan dat de kamers al vol zijn en er geen upgrade voor ons mogelijk is. (Dat vonden wij echt niet kunnen). Vervolgens wordt er niks meer aan gedaan, ondanks dat we de mail hebben laten zien met daarin de bevestiging dat er een upgrade zou komen voor ons en hier zijn trouwens 2 man sterk voor nodig om tot 0 oplossingen te komen. Nu zitten we hier op een gewone kamer met dat presentje (een klein doosje bonbons met een kaartje erbij dat ze hopen dat het verblijf nu wel naar wens zal zijn, niet dus), waar we niet mee akkoord zijn gegaan. Alleen omdat ze geen bevestiging van ons hadden gekregen. Naar mijn mening ckeck je altijd even na als je geen reactie hebt gekregen.

Lees verder

1/5

We waren er alleen om wat te eten buiten op het teras Alleen bediening was maar zo zo 2 van ons kwamen later er bij zitten maar er was geen bediening die naar ons toe kwam met de vraag of we wat willen drinken daarvoor hebben we iemand gewenkt Daarna duurde het heel erg lang dat ze vroegen of we wat wilde eten Er werd niet gevraagt of alles naar wens was tijdena het eten Oude glazen werden niet mee genomen en toen.eindelijk het dessert kwam stonden de oude glazen en de borden van het hoofdgerecht er nog Iemand van de bediening pakte 1 kopje en zette die 2 meter verder in rek en liet de rest staan De uitsmijter was simpel voor het bedrag sorbet was lekker alleen werd het niet op een dienblad gebracht maar in de warme haden van de serveerste ijs was nog hard maar warm weer en je hand om.ijs lijkt me niet de bedoeling en er was geen ijs im het drinken werd ook niet naar gevraagt terwijl die dag het 30 graden was ofzo En de invalide wc was voor mensen die niet een kamer hadden defect waardoor je niet normaal naar de wc kon Dus als de bedienig iets meer op let Leeg glas vrage of hij gevult moey worden en alles wat leeg is weg halen

Lees verder

2/5

Het had zo niet gehoeven, echt jammer! ❗️❗️ Normaal ben ik niet van dit soort dingen plaatsen maar echt klantvriendelijk is het niet. Of wel? Gisteren kwamen wij binnen in de Afrika Suite. Prachtige kamer met alles erop en eraan. Waar je ook goed voor betaalt, €329 - (ontbijt 30) - (mini bar 15) = €284 voor de kamer. Na circa 15 minuten stopte de jacuzzi ermee. Netjes voor het eten - (bij Van der Valk in het restaurant) (18:00) gemeld bij de receptie. De hotelmanager was tijdens het eten even gaan testen en de jacuzzi “heeft gewoon 15 minuten volle bak gedraaid”. Niks aan de hand, aldus de receptie. Ohja, tip van de receptie: volgende keer als hij ermee stopt gelijk even bellen, dan kan er gelijk iemand komen kijken. Een kleine samenvatting omtrent de rest van de avond: 20:00 | Lekker in bad 20:30| Jacuzzi stopt ermee. Even gewacht of er misschien een pauze systeem in de jacuzzi zit en hij vanzelf weer aan zal gaan. 20:50 | Receptie gebeld. “Er komt gelijk iemand aan” 21:30 | Nog steeds niemand. De jacuzzi springt opeens weer aan. Opgebeld en aangegeven dat wij er weer in gaan en kijken hoe lang de jacuzzi het vol houdt. 21:37 | Jacuzzi stopt ermee. Opgebeld en nu stond hij (iemand zonder technische kennis, want de technische dienst werkt ‘s avonds niet) gelijk voor de deur. Even kijken, ohja stroomkabel los. Ik ga even handschoenen halen. Ondertussen gevraagd of er niet een andere kamer is, want hier heb je gewoon geen zin in op zo’n avond. Je wilt gewoon lekker genieten! 21:55| De meneer die zijn handschoenen ging halen kwam niet meer terug, maar daarvoor in de plaats kwam de gastheer van de receptie. Ook eventjes koekeloeren..ohja apart apart. Ja apart. Ik: “Je collega gaf aan dat er een stroomkabel los zat en die ging handschoenen halen”. Gastheer: “Nou dat is het niet hoor. Maar wat het wel is zie ik ook niet. Apart. Apart. Heel apart. Nog nooit meegemaakt dit”. Ondertussen werden de onderhandelingen gestart: Ik: Er is dus geen andere kamer beschikbaar? Gastheer: Nee we zitten helemaal vol. (En hier schrok hij zelf van zijn woorden) “Zelfs de kamers waar wat mee aan de hand is zijn volgeboekt, uhhh ik bedoel niet dat er wat met deze kamer aan de hand is hoor..” Wat ik kan doen is een flesje bubbels op de kamer brengen en het ontbijt van de prijs afhalen.. Ik: Ja breng dat flesje maar hoor prima, maar ik ga niet akkoord met deze compensatie, dat snap je denk ik zelf ook wel.. Ondertussen hadden wij geaccepteerd dat de Jacuzzi het niet deed en wilden wij er gewoon nog wat van gaan maken! Want er was ook een stoomcabine & een sauna. 22:15| Gastheer belt op: “Dag meneer, wat ik nog voor u kan doen is ook de minibar van de kamerprijs af halen.” 😂😂😂 Even terug naar de kamer om het verhaal af te gaan ronden.. 22:30| Wij doen het licht van de badkamer ruimte aan..en de hele badkamer donker. Kortsluiting stoppen doorgeslagen.. geloof het of niet. Ja echt. Onderhand terwijl ik dit opschrijf vind ik het wel steeds komischer worden maar dat terzijde. 🤭😂 22:45| Receptie gebeld. Ik kom er gelijk aan. En zal de stoppen weer omhoog zetten, zodat u weer licht heeft. 23:15| Nog steeds geen licht en de gastheer staat voor de deur met een bouwlamp. “Ja dit is wel even een noodoplossing, maar even kijken of het werkt.” Na wat heen en weer bellen met de technische dienst (ze bestaan dus wel) sprong het licht aan. Ik gok rond 23:30. De avond kon beginnen! 😂 Of was de avond al zo goed als afgelopen? Ohja. Het bad deed het gewoon ff niet. Want motortje was kapot. Kan gebeuren. Doe je niks aan weetje. Jammer pech. Volgende keer beter. Weetje; Het kan ook allemaal gebeuren en dat wij dat dan zijn is gewoon pech. Maar regel je zaken netjes. *Lees onze andere recensie voor het vervolg!*

Lees verder

1/5

Wij hadden gereserveerd voor het diner. Receptioniste vraagt zelf of wij op terras willen dineren. Bij aankomst blijkt dat niet mogelijk is te reserveren buiten en wordt gezegd dat we zelf maar moeten kijken of we plek beschikbaar is. We vinden een tafel (4 personen uit 1 huishouden), maar daar mogen we niet zitten ivm Corona. Om ons heen zit hele groep van zo’n 12/15 personen rondom een tafel, dat mag wel. Als mijn man zegt dat we voor buiten hadden gereserveerd gaat de manager in discussie dat dit onmogelijk kan zijn gezegd omdat reserveren buiten niet mogelijk is. We vertrekken naar binnen, waar we weer moeten verplaatsen. Onze kinderen wilden heel graag een keer bij dit hotel logeren (rijden vaak langs), maar was door alle gedoe echt een teleurstelling.

Lees verder

1/5

Betaal met American Express creditcards bij Van der Valk Hotel Akersloot

Goed nieuws! Bij Van der Valk Hotel Akersloot in Akersloot kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard. Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

Alles over American Express
American Express Card kaarten

Andere creditcard locaties in Akersloot

Benieuwd naar andere locaties in Akersloot waar je kunt betalen met een creditcard van American Express, MasterCard en VISA? In Akersloot zijn er nog genoeg andere locaties.

Bekijk alle locaties in Akersloot
Van der Valk Hotel Akersloot Akersloot Restaurant

Andere Van der Valk locaties in Nederland

Verdeelt over Nederland kent Van der Valk nog meer locaties. Naast Van der Valk Hotel Akersloot in Akersloot kun je ook terecht bij de onderstaande locaties.

Bekijk alle Van der Valk locaties
Van der Valk Hotel Sassenheim-Leiden Sassenheim Restaurant
Van der Valk Hotel Leiden Leiden Restaurant
Van der Valk Hotel Avifauna Alphen aan den Rijn Restaurant

Van der Valk Hotel Avifauna

Alphen aan den Rijn

Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk Nieuwerkerk aan den IJssel Restaurant

Van der Valk Hotel Rotterdam - Nieuwerkerk

Nieuwerkerk aan den IJssel