Veluwe Hotel de Beyaerd map

Veluwe Hotel de Beyaerd

8.2 · 894 recensies

Harderwijkerweg 497, Hulshorst

Veluwe Hotel de Beyaerd
Veluwe Hotel de Beyaerd Veluwe Hotel de Beyaerd
Veluwe Hotel de Beyaerd Veluwe Hotel de Beyaerd
Veluwe Hotel de Beyaerd

Over deze locatie

Aan de Harderwijkerweg 497 in het gebied 'Verspreide huizen Hulshorst' in Hulshorst ligt Veluwe Hotel de Beyaerd. Zoek je in de categorie overnachting een hotspot waar je kunt betalen met een creditcard, dan ben je hier aan het juiste adres. Ruim 894 klanten lieten een review achter met een gemiddelde beoordeling van 8.2.

Betalen met een creditcard

Goed nieuws, Veluwe Hotel de Beyaerd accepteert creditcards! Je kunt hier op locatie betalen met een American Express (AMEX), Visa en Mastercard creditcard. Uiteraard is het ook mogelijk om hier te betalen met een betaalpas.

Deze locatie is 1 van de 1 locaties in Hulshorst waar betaald kan worden met een creditcard. In het gebied Verspreide huizen Hulshorst hebben we nog 1 andere hotspots gevonden waar je kan betalen met een creditcard.

Kamer boeken bij Veluwe Hotel de Beyaerd

Overnacht en boek je hotelkamer bij Veluwe Hotel de Beyaerd. Door online te boeken kun je betalen met alle creditcards American Express, MasterCard en VISA. Via de website van Booking.com lees je alle reviews en faciliteiten van deze plek.

Bekijk laagste kamerprijs
Dit zeggen anderen

Reviews

paul vos
Google Maps Logo

Je hebt maar 1 keer de kans om een eerste indruk te maken en daar ging het al mis. De ontvangst was niet hartelijk. Nergens naar vragen en geen interesse in ons. De kamers werden nog schoongemaakt vandaar dat de ontvangst vrouw in de war was en onze aankomst meer als een zorg zag. Bij aankomst in de hoefslag viel op dat de vloerbedekking in de gang vol lag met vuil. De kamer zelf was ruim en wel schoon. Echter was het koffiezet apparaat kapot en de waterkoker provisorisch gemaakt met een stukje plakband. Het was gehorig en onze buur heeft een heel bos omgezaagd snachts waardoor slapen lastig was. In de avond een drankje gedaan in de serre/hooiberg. Echter was hier geen personeel te vinden en veel mensen waren aan het wachten. Uiteindelijk na 2x vragen kwam er iemand opdagen. Bij het uitchecken werd er wederom niets gevraagd aan ons. Geen interesse. Niet eens of het ons goed was bevallen. Al met al niet een goede belevenis in een spaarzaam nachtje weg. 1 ster krijgen ze voor het ontbijt wat wel goed was geregeld ondanks de drukte en 1 ster omdat er de mogelijkheid was om de auto te laden.

paul vos 1 maand geleden
Linda Vink
Google Maps Logo

Corona tijd was misschien een slechte tijd maar perfect om de boel op te knappen. Als ik de prijzen ziet voor de kamers dan ga ik er een beetje vanuit dat de jaren ervoor gouden jaren geweest moeten zijn. Dus had er een spaarpotje opgebouwd kunnen worden om in het opknappen te kunnen investeren. De bezetting was volgens mij nu ook heel goed. Helaas wilde wij ook wat drinken maar na 1x aangesproken te zijn duurde het nog een hele tijd voordat er een bestelling geplaatst kon worden. Tijdens ons wacht moment kwamen nog 3 stellen maar helaas er kwam niemand. Wij zijn maar opgestapt. De omgeving en de plek kan weer fantastisch worden. De kamer was bij ons prima. Het ontbijt ook prima. Puntjes flink op de i en laat het personeel de mensen aankijken bij het gedag zeggen, staat wel zo klantvriendelijk vind ikzelf. En de dakpannen die los liggen op het riet zou je nu netjes ervanaf kunnen halen dan blijven ze tenminste heel en dan kun je ze straks weer hergebruiken.

Linda Vink 2 maanden geleden
Peter Van Best
Google Maps Logo

Het hotel zit ineen overgangsfase. Hierdoor zijn er werkzaamheden, maar niet tijdens ons verblijf. Zeer vriendelijk personeel en prachtige ligging. Goed uitgangspunt voor fiets- en wandeltochten. - De zuiverheid in het trappenhal bij de kamers laat te wensen over. Diverse spinnenwebben en bladeren/zand. Ook was het tapijt op de trap duidelijk niet schoongemaakt. - Het schoonmaken van de kamers gebeurt pas laat in de middag. We hadden een heerlijke wandeltocht gemaakt en waren om 17.00 moe en bezweet terug. (Grote verbazing was de kamer nog niet schoongemaakt!!) Dus wilden we graag douchen en wat rusten op bed. Komt men om 17.30 vragen of men de kamer mochten schoonmaken!! De kamer zijn opgeknapt maar in onze kamer was het plafonlicht en een van de verduisteringsrollos kapot. - Ook het terras was niet in orde, hier stonden alleen wat stoelen en men kon zien dat het langgeleden was dat er geveegd was. (Tip, zet de tafels van de bar buiten. Zeker met mooi weer want in de bar zat niemand ook s 'avonds niet) - Tijdens het diner kregen pas na 3x vragen na +/- 45 min onze bestelde wijn. Het eten was wel lekker. Men pretendeert dat het een 4 sterren hotel is. Dit is het zeker nu niet, misschien in de toekomst

Peter Van Best 2 maanden geleden
Simon Dijkstra
Google Maps Logo

Hotelkamer was niet schoon bij aankomst, enorme laag stof op bureau en nachtkastjes, ook overal vieze vlekken, in de badkamer lagen nog meerdere haren van de vorige gasten. Housekeeping werd wel gelijk naar de kamer gestuurd en die heeft de kamer netjes schoongemaakt. Dineren in het hotel was niet mogelijk aangezien er een grote groep (bedrijf ofzo) was. Ook even een drankje doen op zaterdagmiddag 17:00 was uitgesloten. We hebben na wat aandringen een glas wijn kunnen kopen die we buiten op “mochten” drinken. Dit was extra vervelend omdat de housekeeping om 17:00!! nog moest beginnen….in principe niet heel erg maar nu stonden we letterlijk op straat met een glas wijn. Opvallend was dat op dat moment ook een andere gast kwam klagen over een vieze kamer. Ik heb bij de receptie mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Ze heeft haar best gedaan om haar (ik denk manager) te overtuigen dat de gang van zaken niet helemaal was van wat je er als gast van mocht verwachten. Het gesprek tussen de manager en de receptioniste was woordelijk te volgen. Het was allemaal niet zijn probleem……hij kon er ook niks aan doen. Hij had echter niet het fatsoen dit even zelf te komen toelichten. Dit mocht de receptioniste oplossen, ze had echter ook geen oplossing.Wat wel top was, was het ontbijt!

Simon Dijkstra 2 maanden geleden
Grietha Hardam
Google Maps Logo

Wat hebben mijn moeder en ik het weer geweldig naar ons zin gehad we zijn zo heerlijk verwend daar ondanks de corona en ook het ondbijt alles apart verpakt wat een werk moet dat geweest zijn ook het diner was super lekker nam het personeel de tijd voor ons ze waren erg behulpzaam en persoonlijke aandacht het voelde echt weer als thuiskomen nette kamer ook ook hadden we de fietsen gebruikt prima hoor .We vonden het jammer om weer naar huis te gaan inmiddels hebben we hier al 3 keer gezeten ene. . we gaan volgend jaar natuurlijk gewoon weer hoor in 1 woord super .

Grietha Hardam 3 maanden geleden
American Express

Betaal met American Express creditcards bij Veluwe Hotel de Beyaerd

Goed nieuws! Bij Veluwe Hotel de Beyaerd in Hulshorst kun je betalen met een American Express (AMEX) creditcard.

Je ontvangt voor iedere uitgegeven euro Flying Blue Miles of AMEX Rewards. Wissel deze FB Miles of AMEX Rewards in voor vliegtickets, upgrades, hotelovernachtingen of giftcards.

  • Sparen voor gratis vliegtickets
  • Vliegtickets gespreid betalen
  • Gratis reis- en annuleringsverzekering
Vergelijk American Express creditcards
American Express Flying Blue Gold Card (transparent png) American Express Platinum Card (transparent png) American Express Green Card (transparent png)
City Guide

Wat te doen in Hulshorst

Benieuwd wat je naast Veluwe Hotel de Beyaerd nog meer in of rondom Hulshorst (Verspreide huizen Hulshorst) kunt doen? De onderstaande locaties liggen in de buurt.

Ontdek leuke restaurants, hotels of activiteiten om te doen in of rondom Verspreide huizen Hulshorst.