Coolblue map

Coolblue

8.6 · 3052 recensies

Gustav Mahlerlaan 320, Amsterdam

Coolblue
Coolblue Coolblue
Coolblue Coolblue
Coolblue

Over Coolblue

Alles voor een glimlach! Coolblue staat bekend om haar service, aanbod en levering. Bij Cooblue kun je terecht voor een nieuwe televisie, telefoon of laptop voor je studie.

Aan de Gustav Mahlerlaan 320 in het gebied 'Zuidas Zuid' in Amsterdam ligt Coolblue. Zoek je in de categorie elektronicawinkel een hotspot waar je kunt betalen met een creditcard, dan ben je hier aan het juiste adres. Ruim 3.052 klanten lieten een review achter met een gemiddelde beoordeling van 8.6.

Betalen met een creditcard

Goed nieuws, Coolblue accepteert creditcards! Je kunt hier op locatie betalen met een Visa en Mastercard creditcard. Uiteraard is het ook mogelijk om hier te betalen met een betaalpas.

Deze locatie is 1 van de 874 locaties in Amsterdam waar betaald kan worden met een creditcard. In het gebied Zuidas Zuid hebben we nog 11 andere hotspots gevonden waar je kan betalen met een creditcard.

Dit zeggen anderen

Reviews

Ruben
Google Maps Logo

Medewerkers in de winkel zijn vriendelijk en over het algemeen is de service van Coolblue goed. Helaas hebben ze retourneren en je geld terug krijgen ingewikkeld gemaakt. Eerst online een heel formulier invullen. En dan moet je een hele werkdag wachten op het retourlabel dat je in de mail krijgt. Waarom zo omslachtig? Ik neem aan om retouren te ontmoedigen? Voor mij een reden om er een ster vanaf te halen. Reparaties gaan wisselend. Mijn monitor is na een aantal maanden kapot gegaan en de reparatie duurde meer dan 2 maanden. Individuele medewerkers zijn vriendelijk maar niet in staat ingewikkeldere problemen op te lossen. Oorzaak lijkt te zitten in stroperige processen (continue heen en weer sturen van berichten tussen klantenservice, backoffice en fabrikant met steeds lange wachttijden) en slechte samenwerking met de fabrikant. Ik hoop dat Coolblue dit zal verbeteren maar voor mij doet deze ervaringen de positieve ervaringen in de winkel grotendeels teniet.

Ruben 1 maand geleden
Y
Google Maps Logo

Allereerst leveren ze een verkeerd product bij mij thuis af. Vervolgens word ik niet direct geholpen en krijg ik constant te horen “Ja sorry meneer, we kunnen vrij weinig en u moet wachten”. Na twee dagen dien ik een klacht in. Opeens word ik direct geholpen? Er wordt mij aangeboden om het product alsnog te versturen, maar ik vertrouw Coolblue niet meer. Ik heb aangegeven dat ik het liever zelf direct ophaal. Ik rij na werk direct naar de winkel toe en er staat letterlijk maar 1 werknemer achter de service balie, terwijl een rij van hier tot Tokio aanwezig is. Ik ben meer dan 2 uur bezig geweest (inclusief reistijd) om een een product om te ruilen, terwijl het de schuld van Coolblue was. In andere woorden: Coolblue maakt de fout, maar de consument is de dupe. Je wordt pas geholpen als je een klacht hebt ingediend. Mensen shop lekker bij Mediamarkt of Bol, Coolblue doet het top! Tot ze een fout maken en je pas helpen na een officiële klacht. Ter compensatie kreeg ik €20, als een troostprijs. Echt triest voor woorden dit. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Kortom, service van Coolblue is verschrikkelijk, zeer amateuristisch, zowel de servicedesk als de capaciteit in de fysieke winkel.

Y 3 maanden geleden
Djek de Bruin
Google Maps Logo

Ik was bij deze coolblue omdat ik 1 draadje nodig had. Ben hier vervolgens meer dan een half uur geweest. Ik heb eerst zelf een rondje gedaan en na het vinden van de kabel wou ik hem direct kopen en gaan. Alleen kan dat niet. Een medewerker moer hem voor je pakken. Vervolgens heb ik minstens 20 minuten op een medewerker gewacht terwijl het er stikt van coolblue medewerkers. Daarnaast was het kabeltje ook belachelijk duur zonder goedkopere alternatieven. Al met al slechte service en veeltste duur.

Djek de Bruin 3 maanden geleden
Marieke Scherpenisse
Google Maps Logo

onlangs amerikaanse koelkast aangeschaft van samsung. hiermee werd geadverteerd dat je cashback zou krijgen van 150e via samsung. hiervoor moest je via een link gegevens achter laten zoals het bijsluiten van serienummer e.d. na dit gedaan te hebben kreeg allerlei geautomatiseerde berichten van samsung dat ik helaas niet in aanmerking kwam voor de cashback omdat de foto van het serienummer niet duidelijk was. toen nieuwe foto gestuurd (de oude was overigens duidelijk leesbaar). na een tijdje wederom bericht dat ik niet in aanmerking kwam. vervolgens contact gezocht met coolblue, helaas ook weer in de valkuil van geautomatiseerde mails gestapt. erg frustrerend allemaal, niemand kan of wil je verder helpen. vermoed dat hele cash back verhaal ordinaire verkoop scam is!

Marieke Scherpenisse 3 maanden geleden
Siebe De Ligt
Google Maps Logo

Ontzettend teleurstellend: Zomer (2020) een laptop besteld inclusief extra verzekering. Begin september 2021 opgestuurd ter reparatie wegens waterschade. 1 maand gewacht zonder iets van updates om het vervolgens (nog steeds stuk) teruggestuurd te krijgen. Opnieuw aangemeld voor reparatie. Weer een maand verder om vervolgens wéér het stuk teruggestuurd te krijgen. Begin december opnieuw opgestuurd ter reparatie. Krijg ik (eindelijk) 30 december de mail met reparatiekosten en verzoek te betalen. Het enige wat ze me ten compensatie konden aanbieden was een tegoedbon van 50,- En dat terwijl ik werk/studiegerelateerd afhankelijk ben van mijn laptop. Te schandalig voor woorden om zo met je klanten om te gaan. Het is nu 24 januari (2022) en ik heb nog steeds m’n laptop niet terug. Coolblue: snelle service als je iets wilt bestellen. Dieptrieste service als iets gerepareerd moet worden. Ik wacht inmiddels al 4 maanden. Zo ga je niet met klanten om.

Siebe De Ligt 5 maanden geleden
Ted Hoffer
Google Maps Logo

Tijdens de lockdown een winkelafspraak gemaakt. Omdat ik een vraag had, belde ik rond 14:45... Na de telefonische wachtrij was het te laat om voor dezelfde dag het product te proberen. Dus voor later een winkelafspraak gemaakt... Vervolgens was de winkel (amsterdam) niet bepaald coronaproof, want de artikelen staan grotendeels in het magazijn (niet in een display/schap) en iedereen stond in de file voor dezelfde 3 balies... Dus Coolblue... als je 'x' aantal personen in je winkel mag laten ivm het oppervlak, zorg dat niet iedereen bij de servicebalie staat geclusterd! Ver(drie)dubbel de capaciteit aan balies desnoods? Product is wel naar wens...

Ted Hoffer 1 jaar geleden
.block-infinite { background: #df5f22 url('/images/block-infinite.svg') no-repeat center; background-size: cover; } .block-infinite::before { height: 60px; background: linear-gradient(0deg, rgba(24, 40, 54, 0) 0%, #df5f22 100%); } .block-infinite::after { height: 60px; background: linear-gradient(180deg, rgba(24, 40, 54, 0) 0%, #df5f22 100%); } .block-infinite .card-cover{ background: #b34c1c !important; }
Coolblue

Alle Coolblue elektronica winkels

Alles voor een glimlach! Coolblue staat bekend om haar service, aanbod en levering. Bij Cooblue kun je terecht voor een nieuwe televisie, telefoon of laptop voor je studie.

Benieuwd naar andere Coolblue elektronica winkels in Nederland? Coolblue heeft in totaal 12 vestigingen waaronder deze in Amsterdam (Zuidas Zuid) waar betaald kan worden met een creditcard.

Op onze merkpagina van Coolblue lees je alles over de locaties van dit merk.

Alle Coolblue elektronica winkels
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue Almere
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue
Coolblue Almere
Coolblue
City Guide

Wat te doen in Amsterdam

Het bruisende Amsterdam. Een stad die over de hele wereld bekend is. De stad die vol charme zit, met haar grachten, gezellige horeca en genoeg musea.

Krijg alvast een kleine impressie van onze City Guide over Amsterdam. Meer van dit lees je in onze Amsterdam City Guide.