Hotel was geweldig. Zeer goede locatie en dichtbij het treinstation.
Het enige probleem is hoe oud de plaats is. Kan de hele nacht krakende voetstappen horen en zelfs een kamer 2,3 of 4 kamers verderop is nog steeds te horen van de jouwe. Soortgelijke resultaten in een andere kamer van een familielid dat tegelijkertijd verblijft.
Dat is niet echt een probleem, en kan worden gerechtvaardigd door na te denken over de ouderdom van de woning. Het probleem dat ik had, ligt eigenlijk in de schoonmakers van het hotel.
Onprofessioneel, lui, laat en lijkt niet volgens een goed schema te werken (afgezien van 1 man die hard werkte en echt het hele team droeg).
Ik heb mijn kamer drie keer per week "schoongemaakt". Het schoonmaken bestond alleen uit het opnieuw opmaken van de lakens, de handdoeken en het buitenzetten van het afval. Het absolute minimum.
Ik heb mijn vloeren niet schoongemaakt, noch vers beddengoed de hele tijd dat ik daar was. Ik moest de dames die (Oost-Europees) spreken vragen om mijn kamer goed in het Engels op te ruimen, en ze beweren dat ze niet begrijpen wat ik bedoel. Begrijpelijk.
Ik nam het linnengoed mee naar mijn kamer en begon mijn eigen lakens te wisselen, toen ik een andere schoonmaker mijn kamer binnen kreeg zonder te kloppen en over me heen begon te praten terwijl ik vroeg wat er was gebeurd.
Ik zal erop wijzen dat ik waarschijnlijk niet alleen linnengoed mocht meenemen, maar ook zeggen dat ik ook had moeten worden getrakteerd op de juiste schoonmaakpraktijken, en niet op een slappe lont die de moeite waard was met mogelijke ernstige gezondheidsproblemen.
Mijn matras was absoluut walgelijk toen ik de lakens aan het verschonen was.
De bovenmatras had nog steeds overal vlekken waar je eerder urineren en zweetvlekken kon zien. Gelukkig was de dame die mijn kamer binnenkwam op dat moment aanwezig, zodat ik haar enigszins kon uitleggen wat ik aan het doen was en waarom. Nadat ik haar de walgelijke matras had laten zien met haarscheurtjes en oude voedselverpakkingen, vlekken en een bed dat niet goed aan elkaar was bevestigd 2 aparte bedden met een queensize bovenmatras (nutteloos omdat ik steeds door de opening viel die ontstaat na 1 keer omdraaien tijdens de nacht) en daarna had ze niets meer te zeggen, alleen dat ik de volgende keer gewoon de receptie moest bellen. Bel de receptie... meen je dat? Ik ben op vakantie, niet op het gebied van lerarentaken op het schoolplein. Ik wil niet dat mensen in de problemen komen omdat ze hun werk niet doen, het is niet mijn werk, dat is technisch gezien het werk van de hoofdreiniger.. wat zelfs zij niet goed deed!!
Ik bleef maar terugkomen op nalatigheid van het personeel. Er moet echt opnieuw worden nagedacht over hun personeelsopties, aangezien die bedrijfs-/personeelsset onvoldoende is.
De hoofdingang van het hotel was via een pub op de hoek, waar je 's nachts niet doorheen wilt lopen met mensen om je heen en je bent moe van een lange vlucht rond de wereld. De stappen om op te staan zijn super moeilijk voor iedereen met mobiliteitsproblemen. Er is een fantastische ingang langs de zijkant die ze om de een of andere reden hebben verlaten en gasten pas na 22.00 uur 's avonds laten gebruiken.
Als u gehandicapt bent en hulp nodig heeft, moet u naar deze ingang gaan en de telefoon aan de muur gebruiken en wachten tot iemand antwoordt, waarna u moet smeken dat die persoon de deuren handmatig voor u opent. Toch verbijsterend!!
Locatie verstandig, fantastisch! Anders dan dat, verblijf ergens waar niet over roomservice wordt gelogen, tenzij je bovenop mijn knapperige oude kakvlek wilt slapen.. die waarschijnlijk nog steeds in gebruik is.
Automatisch vertaald Buddha één jaar geleden