Het restaurant is leuk ingericht maar de verlichting doet zeer aan de ogen en er is geen muziek, wat de sfeer een beetje verpest.
De bediening laat veel van zich te wensen, ze zijn vrij kort af.
Bij de eerste ronde waren er 3 items niet gebracht en werd ons verteld dat we het maar opnieuw moesten bestellen. Na wat gedoe en een vieze blik van de serveerster hebben we uiteindelijk de items kunnen krijgen zonder ze opnieuw te hoeven bestellen. Vreemd dat daar een discussie en meerdere medewerkers voor nodig waren.
Bij de 2e ronde hadden wij een aantal verschillende sushis besteld, maar ze smaakte allemaal alsof ze al een tijdje buiten de koelkast hadden gestaan. Zee wier was klef en taai en de vis verre van vers. Ook kwamen veel dingen met een pittige saus ookal stonden ze niet aangegeven als pittig waardoor ze bijna niet te eten waren. Weer duurde een aantal items erg lang en zat er zelfs haar op het eten.
Bij het vragen om wat (kokos)melk ivm het te pittige eten kregen we weer vieze blikken van een van de serveersters.
De miso soup was het meest teleurstellend, ik heb de volgende dag maar zelf miso soup gemaakt om van de teleurstelling te bekomen en als er zo weinig skill nodig is om beter eten dan dat te maken zouden ze net zo goed willekeurige mensen van de straat kunnen plukken als chefs.
â¬32 pp euro is veel te veel geld voor deze ervaring, ik haal de volgende keer wel sushi bij de Albert Heijn.
Marc Veldhuizen
2 maanden geleden