Ik had een parfum van 125 euro in een aanbieding gekocht voor 92 euro. Super, MAAR, de parfum bleef absoluut niet hangen. Na 10 minuten rook je er niets meer van. Ik denk dat het mogelijk een reden was dat die in de aanbieding was, misschien een productiefout maar dat laat ik in het midden. Toen ik met het parfum naar de winkel ging werd ik aangekeken alsof ik gek ben en kreeg ik al gauw te horen "wij geven geen geld terug". Mijn intentie is om een goed parfum te hebben dus deze opmerking was heel misplaatst. Maa ik bleef aardig :) De beste vrouw die mij hielp had er niet zo een zin in merkte ik terwijl het product gewoon niet goed was. Vervolgens kreeg ik ook nog het verwijt dat het waarschijnlijk een andere parfum was en het allemaal mijn schuld is.. wat absoluut niet het geval was. Nadat we een aantal andere parfums hebben getest (toen draaide de beste vrouw een beetje bij en werd ze iets vriendelijker) hebben we besloten dat we er nu niet uit komen en ik een ander moment terug kom om een geurtje uit te zoeken. Het probleem is nu dat ik dus 150ml t.w.v. 125 euro inlever en nu enkel 92 euro terug krijg en dus voor het zelfde geld 1/3e terug kan kopen in waarde (50ml). Jammer dat hier geen rekening mee gehouden wordt. De reden dat ik wel nog 2 sterren geef en niet 1, is omdat een andere collega van haar mij later keurig heeft geholpen en wat testers mee heeft gegeven zodat ook mijn vrouw ze kan ruiken. Jammer dat een vooroordeel over een situatie een vaste klant kan doen weglopen naar een andere winkel.
enes brkic
8 maanden geleden