Dit hotel valt zo tegen. Voor ruim €170 per nacht verwacht ik meer klantenservice. Er stond nog geen koekje of een flesje water op de kamer. Heb je 3 uur gereisd, is er niks op de kamer, ook geen minibar. De koffie die ik als roomservice had besteld, was er na een uur nog niet. Heb maar gezegd dat het niet meer hoeft. Het ontbijt valt tegen, de ontvangst daar was er de eerste dag niet. Een vlieg in de kwark en een mager aanbod. Toen ik aan een aardige dame bij de receptie iets vroeg over parkeren, kwam er een dame naast staan die inbrak en het gesprek overnam, terwijl ik met haar collega in gesprek was. Een heel gek moment en ontzettend denigrerend naar de andere collega. De lunch op de 11e etage was prima en de dame uiterst vriendelijk. Toen er een bon getekend moest worden en de inkt van de kassa op was, stond ik daar maar te wachten terwijl een leidinggevende in gesprek ging over een bon. De receptie ging bellen etc. Wat je dan volgens mij moet doen is je richten tot de klant met een excuses voor het wachten. Er werd me ook gevraagd of de kamer tussentijds schoon gemaakt moest worden. Het bed opmaken vind ik fijn. Echter werd er geen bed opgemaakt, werd ik meerdere keren gestoord tijdens een zakelijk online overleg, want de dame in kwestie wilde nú de kamer schoonmaken, want in de middag werkt ze niet. Ze was nog geen 5 minuten binnen. Ik maakte nog een opmerking over de theezakjes (er was er maar 1), maar later werd dat ene zakje aangevuld. En water was er niet, ik kon kraanwater drinken. Voor een 4 sterren hotel met deze bedragen per nacht, verwacht ik toch echt meer dan dit.
buroheront 9 maanden geleden