Bax-shop | Bax Music Goes
Over Bax Music
Bax-shop | Bax Music Goes is dé plek voor al je muziekbehoeften! Of je nu op zoek bent naar de nieuwste hits, klassieke muziek of een uniek instrument, wij hebben het allemaal!
Aan de Olympiastraat 4 in het gebied 'Industrieterrein De Poel' in Goes ligt Bax-shop | Bax Music Goes. Zoek je in de categorie muziekwinkel een hotspot waar je kunt betalen met een creditcard, dan ben je hier aan het juiste adres. Ruim 3.074 klanten lieten een review achter met een gemiddelde beoordeling van 8.
Betalen met een creditcard
Goed nieuws, Bax-shop | Bax Music Goes accepteert creditcards! Je kunt hier op locatie betalen met een Visa en Mastercard creditcard. Uiteraard is het ook mogelijk om hier te betalen met een betaalpas.
Deze locatie is 1 van de 46 locaties in Goes waar betaald kan worden met een creditcard. In het gebied Industrieterrein De Poel hebben we nog 6 andere hotspots gevonden waar je kan betalen met een creditcard.
Reviews
Vriendelijk geholpen, goede bediening en veel keuze
Zeer teleurstellend. Roland Digitale Piano besteld in de winkel, betaald met belofte na 3-4 werkdagen te leveren. Daarna direct bericht, de aanbieding is niet op voorraad, pas na 7 weken. Dan krijg je een automatisch bericht dat de aflevering een week eerder gaat komen, maar na weer een week wachten nog steeds niets. Gebeld, maar ze hebben geen nieuwe leverdatum. Jongen aan de telefoon: “Ik heb geen info, daar ga ik niet over…” . Dan maar geannuleerd. Bij andere aanbieders heb je het een dag later al in huis…
Elke bestelling die ik de afgelopen jaren bij Bax heb gedaan, werd te laat verzonden. Als ik ruim voor 23.00 uur iets bestel, wordt het de volgende dag verzonden en niet op dezelfde dag als beloofd op hun website. Ik heb gisteravond om 21.00 uur iets besteld en kreeg de volgende dag om 16.35 uur een e-mail dat mijn bestelling was verzonden. Dit gebeurde bij elke bestelling die ik de afgelopen jaren heb gedaan en het heeft mij meer dan eens problemen opgeleverd. Bax bekommert zich niet om zijn klanten. Zolang ze maar dozen kunnen verplaatsen. Nooit meer bestellen.
Automatisch vertaaldOpzich ok winkel , maar er is oude Vlaamse man die aan vervanging toe is jammer van die zuurheid en onbeleefdheid mij zie je niet terug
1650 euro kwijtgeraakt door Bax!!! Begin december een B-stock Fender telecaster gereserveerd bij Bax Goes. Deze netjes betaald bij reservering en getest in de winkel, tijdens het testen erachter gekomen dat de gitaar toch niet was wat ik zocht dus gevraagd de aankoop te annuleren en mijn bedrag retour te storten. Dit ging de medewerker regelen (toch niet) na verschillende keren 20+ min in de wacht te hangen aan de telefoon en verschillende keren te vragen om de aankoop te annuleren heb ik gemaild. Op deze mail werd gereageerd met de bevestiging dat ze mijn bedrag zouden retourneren en de aankoop geannuleerd is. Na 2 weken wachten nog geen geld terug dus ik mail nog eens naar Bax waar ik reactie op kreeg dat ze mijn geld naar een rekening hebben gestort (die op dat moment al lang afgesloten was) die ben hen ooit eerder in het systeem stond i.p.v. de rekening waarmee ik betaald heb. Nu zijn we ondertussen bijna 3 maanden verder en Bax zegt dat ze verder niet zullen helpen en het dossier afsluiten. De bank waar de rekening geopend was geeft duidelijk aan dat het geld geretourneerd is en dat Bax dit verder met hen moet opnemen als ze toch dit rekeningnummer hebben gebruikt. Lang verhaal kort: Bax music maakt een fout en de klant draait ervoor op…. Ik ga het hier niet bij laten heb ondertussen een ombudsdienst ingeschakeld. Het laatste beetje vertrouwen in Bax is bij mij ook verloren gegaan. Leuke winkel voor snaren maar ik zal nooit aanraden om hier een grote aankoop te doen gezien alle negatieve ervaringen van mijzelf en andere.
Vriendelijke en behulpzame medewerker. Persoonlijke fysieke hulp te prefereren boven online hulp. Online moeilijk tot niet te bereiken. Een product van de drie bestelde producten niet in de afgeleverde doos. Uiteindelijk allemaal goed gekomen bij fysiek bezoek aan Bax shop in Goes.
Ergere muziekwinkel die ik ooit heb gezien. Vreselijke service. Wachtte 45 minuten om een gitaarsnaar te kopen. Ongelooflijk. Kom hier niet, koop niets.
Automatisch vertaaldNou, als ik een gitaar koop, ga ik naar de fysieke winkel. Ik zal proberen het referentiemodel te vergelijken met het model dat ik wil kopen. Omdat ik niet de duurste gitaar koop, zal de uiteindelijke afstelling niet goed zijn. Dus ik vind het leuk om een paar van hetzelfde model uit te proberen, om aanpassingen te vragen en te herhalen... Dit alles was mogelijk in de Bax-winkel. Jongens zullen echt helpen en assisteren. Als ik het online had gekocht, zou ik niet blij zijn.... Uiteindelijk ging Epiphone Les Paul 59, geïnspireerd door Gibson, naar een nieuw huis...
Automatisch vertaaldWel druk bij de afdeling waar ik moest zijn maar wel goed advies en veel aandacht voor je vragen
Enorm goed geholpen door Sjoerd in Goes. Hij neemt er echt goed de tijd voor en is zeer gespecialiseerd in wat hij doet. Ik raad het zeker aan!
Pas op! Recent een bestelling geplaatst voor een Native Instruments Traktor X1 De productinfo vermeldt dat het softwarepakket Traktor 4 pro wordt meegeleverd. Helaas. In de doos is geen productcode voor het activeren van de software aanwezig. De 'klantenservice' reageerde alsvolgt: "Ik begrijp je frustratie, het is nooit leuk om iets te missen waar je recht op hebt. Ik kan helaas niet direct een activeringscode voor Traktor Pro 4 voor je aanvragen bij Native Instruments. Wat je wel kunt doen, is inloggen bij Native Instruments en de registratiecode opzoeken in je account. Als dat niet lukt, kun je contact opnemen met Native Instruments Support. Zij kunnen je verder helpen. Ik hoop dat dit helpt en dat je snel aan de slag kunt met je nieuwe X1-controller en Traktor Pro 4! "; kortom: zoek het zelf maar uit. Typisch Bax service zullen we maar zeggen. Nooit meer dus......
Super winkel, lopen wel weinig medewerkers rond. Veel instrumenten io voorraad en makkelijk uit te testen.
Goede service, goed advies... Bo is blij met de DJ controller 🤘
Mooie muziekwinkel, je kunt instrumenten uitproberen en ik ben uitstekend geholpen met het product dat ik zocht. Goed bereikbaar met de auto.
Slechtste klantenservice ooit! Geen antwoorden op uw e-mails, geen klantenservice, mijn pakket is nog steeds onderweg, maar de koerier heeft het nooit ontvangen. Het enige antwoord dat ik daar kreeg was: "kijk alsjeblieft naar de track en trace code" oh echt? Dat wist ik niet, wat een genie! Te allen prijze vermijden!
Automatisch vertaaldAtijd proffesionele uitleg over de produkten die daar worden verkocht!
Wat een trage, trage medewerkers. Gaan steeds met z'n 3en naar het magazijn, je ziet ze staan kletsen, handje klappen met elkaar, bellen. Overal staan mensen te wachten of dat nou bij de kassa, afhaalbalie of service balie is, ze lopen geen stap sneller! Trek gerust 1 uur uit als je iets wilt ruilen.
Nu is het genoeg geweest , na deze laatste bestelling zal er geen andere volgen . Onbereikbaar per mail (wachttijden van 2 dagen) onbereikbaar per telefoon (of toch niet de business afdeling) , ongelooflijk moeizaam om via mijn leasemaatschappij aan te kopen ( vanuit BAX ) alsof zij nog in het stenen tijdperk fungeren. Ik was een goede klant met al vele duizenden euros aan aankopen. Maar dit gaat echt niet meer , inde winkel loopt alles in het honderd en nu ook online en telefonisch !!! te veel is te veel . YOUR LOSS
Wat een wachttijden, niet normaal! Ik denk niet dat wij hier nog terugkomen. Het duurt eeuwen eer ze een gitaar zijn gaan halen, dan sta je vervolgens aan de kassa en komt er niemand, daarna vinden ze plots een bepaalde code niet en wanneer je dan de gitaar wilt ophalen is er weer niemand te zien!! En als er dan uiteindelijk wel iemand is wordt je nog genegeerd ook. Wat een service voor het spenderen van bijna 1000€!! 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻 Eenmaal thuis blijkt nu dat ze dan nog de verkeerde koffer hebben meegegeven, te belachelijk voor woorden. Heb je heen en terug 3 uur gereden, 2 uur staan wachten en dan kom je thuis en past de gitaar niet eens in de koffer. Nochtans meermaals gevraagd!!
Aan de telefoon geweest met Chris na een verzendingsprobleem. Heel vriendelijk en heel oplossings gericht! Fijn om met zulke werknemers te kunnen spreken!
Uitgebreid assortiment. Deskundig professioneel advies. Eerlijke prijs.
Vandaag langs gegaan helemaal vanuit België. Heel erg lang moeten wachten om geholpen te worden. We werden aan ons lot overgelaten. Uiteindelijk na een tijd wachten werden we geholpen, werd ons beloofd dat de case sowieso ging passen. We kochten de case, nog eens 30 minuten gewacht tot we deze kregen. Komen we thuis, past de case niet. In totaal vandaag 2 uur gewacht in de winkel om weer terug te kunnen.
Dit is al wel de 10 keer binnen 8 maanden dat ze het weer niet waar maken voor 23uur besteld volgende dag is huis (als het op voorraad is) besteld gisteren iets na 18u en vervolgens zou dit 30 april worden geleverd. Door DHL. Maar nee hoor weer niet bezorgd terwijl alles op voorraad was! En de optie om 2,50 extra te betalen voor post.nl is geen optie als ze dan automatisch een dag daarna pas geleverd wordt. Dus zorg dat de klant kan kiezen wie het bezorgd zonder extra kosten. Dat zou veel beter zijn voor veel klanten. Daarom nu ook maar 1 ster. (Dit is helaas geen uitzondering meer van levering)
Niels de verkoper heeft ons vandaag heel goed geholpen. Hij nam de tijd om ons alles netjes uit te leggen. Heel aangename, vriendelijke jongenman. Bedankt voor de fijne ervaring!
Ongelofelijke service bij bestelling afhaal, 3 keer het zelfde verhaal. Voor mij is genoeg
Van mijn leven niet zo een puinhoop meegemaakt. Wat kunnen deze mensen volharden in domme fouten maken.Verkeerde informatie geven in de winkel, foutief uitleveren, een helpdesk die niet weet wat het doet, verkeerde leveringen, dubbele leveringen verkeerde credit nota, ik zit nog steeds op geld retour te wachten, verkeer retouropdrachten ,en maar mails sturen vanuit waarschijnlijk een computer program wat kant nog wal raakt. Ik val van de ene verbazing in de andere. Advies: bestel ergens anders, laat je voorlichten door vakmensen.
Fijne medewerkers en veel zaken opgesteld..
In NOVEMBER bij iemand anders afgeleverd, hangen mijn draaitafels ergens in de lucht, net als de +2000€ die ik heb uitgegeven. « We verwachten elk moment een update van DHL en we sturen veel herinneringen om dit tot op de bodem uit te zoeken» (mail van JANUARI) Hoe los je problemen met herinneringen op? Lol Dat doe je niet. Je maakt me gewoon boos omdat je zo incompetent bent. De recensies in de andere winkel in Amsterdam bevestigen dat dit een **** show is die je ons geeft. Ik ga juridische stappen ondernemen als de zes maanden voorbij zijn (hopelijk niet). Als je dit leest: Bestel nooit online of bij dit merk
Automatisch vertaaldSnoepwinkel voor de muziek liefhebber. Wat een assortiment. Alles in en om de stage of studio vind je er. Top.
Goed bedrijf met name als je moet lossen erg behulpzaam
Lang wachten bij afrekenen
Bax had een pittige review van me gekregen vanwege levering en vooral de communicatie daaromtrent. Dat leveren die periode lastig was had ik geen probleem mee. De onduidelijkheid wel Vanwege de vlotte financiële en communicatieve afhandeling van de annulering van mijn order twee sterren erbij. Dan verdien je geloofwaardigheid terug en dat mogen ze terugzien in hun beoordeling. Eindejaars investering wellicht weer bij Bax. Update twee. Inmiddels lijkt het erop dat het een eenmalig incident betrof dat ieder bedrijf een keer kan gebeuren. En nog netjes opgelost ook. Latere bestellingen prima, volgens afspraak, netjes geprijsd en servicegericht geleverd. Aanrader.
Twee sterren recensie. Waarom nog twee sterren: de winkel is erg mooi, er staan prachtige spullen en het personeel doet erg zijn best. Maar dat is het enige positieve wat ik te melden heb. Bax is clicks en bricks. Cliks voor de webshop, bricks voor de winkels. Maar waarom ze de winkels hebben is voor mij een compleet raadsel. Iets op een normale manier kopen is in deze winkel absoluut onmogelijk. Heb je beslist om iets te kopen moet je eerst op zoek om iemand te vinden die je kan helpen. Vervolgens moeten er allerhande handeling op een computer worden verricht wat in de meeste gevallen dan nog eens gecorrigeerd moet worden. Is het je gelukt om iets te kopen en af te rekenen, dan mag je nog een poosje wachten totdat je bestelling op het scherm verschijnt waarna het voor je gereed staat. En dat poosje kan best wel eens lang zijn. Naar mijn idee is er een ontmoedigings beleid voor de bricks, alsof ze liever alleen via de website verkopen. Althans in Goes, de flagship store van de organisatie. Dat is de winkel op zich. Verder is het een organisatie die duidelijk zijn afspraken niet waarmaakt. De afspraken gaan de computer in en niemand weet ze nog te traceren. Zo kreeg ik een tegoedbon, ik zeg het niet goed: een coulance bon. Ze hebben iets beloofd toen ik een instrument kocht wat achteraf niet bleek te kloppen. Na veel vijven en zessen kreeg ik dus een tegemoetkoming. Alleen wanneer je dit probeert te claimen blijkt het coulancenummer niet te bestaan. En dat is helaas niet recht te zetten. Dus geen korting. Te stom voor woorden. Gevalletje van iemand blij maken met een dode mus. Ik wilde dus iets kopen van de kortingsbon. Ik had iets geselecteerd en het was op voorraad. Toen de bon niet geldig bleek had ik echter geen interesse meer in het product. Ik kijk wel ergens anders. Vervolgens krijg ik per mail wel de factuur toegezonden. Ik heb dus niks gekocht maar ik krijg wel een factuur. Ik hoop dat ik nu een creditnota ontvang voor deze factuur en niet dat Bax straks aanmaningen gaat sturen. Ik ga er nu in elk geval nooit meer heen. Zoek het wel ergens anders waar men wel service kan bieden.
Ik heb donderdag 11 januari een studiobureau besteld, omdat beloofd was dat het de volgende dag geleverd zou worden. Het is maandag 15 januari en er is geen spoor van mijn product en geen antwoord van de winkel op de e-mail die ik heb verzonden. Volgnummers 3SBAXO0078076 en 3SBAXO0078077.
Automatisch vertaaldBen al vele jaren vaste klant. Had 4 jaar geleden 5 sterren gegeven. Maar daar kom ik nu op terug. Ik zag al de service langzaam de afgelopen jaren naar beneden gaan. Met vandaag als diepte punt. Gewoon te weinig personeel in winkel. Je kan bij niemand terecht. Zijn allemaal druk. Volgens de website zijn er demo modelen. Maar in de winkel blijkt de demo model niet te staan. Bestellen in de winkel direct meenemen zou eigenlijk moeten kunnen. Maar in de praktijk blijkt anders. Gegevens van andere klanten zichtbaar op de papieren op de printer bij de openbare bestel pc. Personeel was verbaasd dat de printer het deed. Blijkbaar al lang problemen mee. Als iets het niet doet zet het dan uit. Jammer Bax had de service vroeger hoog staan.
Bestelling niet compleet. Ze zouden het oplossen en na sturen wat niet is gebeurd. Ook zou ik hier een mail over ontvangen wat niet is gebeurt. 2 weken geleden besteld en ze laten sinds dat ze zeiden dat ze het zouden oplossen niks meer van zich horen. Schandalig.
Extreem slechte bezorgservice - zeer ontevreden. Ik ben zeer teleurgesteld over de bezorgservice van Bax Music. Niet alleen heb ik mijn bestelling niet ontvangen, maar het volledige gebrek aan hulp van hun callcenter zorgde alleen maar voor meer frustratie. Ze bieden op hun website “bezorging de volgende dag” aan, maar ik heb 2 weken van tevoren een bezorging geregeld voor een dag dat ik thuis kon blijven, ik heb eindeloos gebeld om de bezorging te regelen of informatie te krijgen, elke dag krijg ik hetzelfde antwoord “ komt morgen binnen” Ik ben hiervoor een week thuis gebleven en heb mijn bestelling nog niet ontvangen! Deze klantenservice is zeer zeldzaam voor een service in Nederland. Het gebrek aan hulp en de vertragingen zijn onaanvaardbaar. Ik raad ten zeerste af om deze winkel te gebruiken voor uw aankopen.
Automatisch vertaaldZijn sloom te sloom Ik ben klant Sinds 1876 bij hun ik bedoel bij Bax Musi vroeger was ik ij Van gorp in Roosendaal Nu heb ik bestellingen geplaatste, meer dan 2 maanden Moest ik wachten, alleen voor en standaard ik heb alles voldaan Bel help niet Moest ik wac6hten meer dan 20 minute echt scandaal voor en super Music winkel groetjes triste
Zelfs één ster is teveel voor dit incompetente stelletje oplichters.
Automatisch vertaaldRuime keuze aan producten. Wel vaak lang wachten op je aankoop aan het magazijn.
De synthesizer Modal Argon8 werd voor het eerst verkocht voor 461 euro toen ik hem gisteren aan het winkelmandje toevoegde en vandaag staat hij ineens voor 571 euro als ik wil afrekenen. Wat voor bedrijf is dat?
Automatisch vertaaldSnelle levering, goede prijzen. De verzenddozen zijn aangekomen, hoewel ik na het lezen van de opmerkingen enige twijfels had. Ik raad het aan en bedankt.
Automatisch vertaaldIn de winkel weten ze helemaal niks, niet de moeite om heen te gaan
Încărcare rapidă,băieții de la încărcare foarte de treabă,politicoși ,dacă vrei te pot servi cu cafea.🙂
Worst Music Store… was a total waste of time. Ive arrived 1:30 hour before closing time and I waited 40min to see an employee only to be told that it was too late after to see the instrument I wanted to buy. The store was closing in 30min by that point. I was there and ready to buy but will definitely take my business somewhere else.
Ik ben heel content van Bax -music, altijd al heel vriendelijk personeel gehad en hele goede service
Helaas blijkt het bestelde artikel (toch) niet op voorraad en kunnen ze niks betekenen om een ander artikel voor een goede prijs aan te bieden. Dit doen ze af met een mailtje en reacties duren steeds langer. vervolgens kun je lang wachten tot je je eigen geld terug krijgt!
Top zaak zeer vriendelijk en behulpzaam
Mooie winkel met vriendelijk personeel . Echter is er wel een beetje onderbezettting in de winkel waardoor ik de laatste keer 3 kwartier moest wachten op mijn bestelling . Zelfde met het bestellen voor 23:00 morgen in huis . Deze vlieger gaat al helemaal niet op . 98.8 procent konden ze dit nakomen. Heb dit jaar 10.000 euro plus besteld en is nog nooit gelukt . Veel defecte spullen , vaak word dit wel netjes opgelost alleen aan de telefoon word je afgescheept . Erheen rijden was wel altijd effectief maar duurt ook lang . Zeer weinig personeel in de winkel .
Bestel product op voorraad, een week later verzonden, ik heb het pakket 3 weken geweigerd en nog steeds geen restitutie
Automatisch vertaaldTja, flink stuk rijden en dan een voorradig product nog niet kunnen testen, want ze halen het niet uit het magazijn (Bax Apeldoorn had gezegd dat Goes dit zou doen). Ze hebben dus liever dat je bestelt en bij tegenvallen retourneert. Vreemd! Voor een superstore een kleine winkelvoorraad. Lang wachten op personeel.
De gemaakte afspraak dat de spullen klaar zouden staan waren ze niet nagekomen. De medewerker die mij hielp was zeer vriendelijk.
Veel zeggen weinig doen, staat veel online,tot je in de winkel bent dan moet het alsnog besteld worden,zeker geen speciaal zaak pakhuis idee
Ziet er op de foto's van mooier uit dan in werkelijkheid. Vond de website altijd overzichtelijk en interessant om te snuffelen. Ik was er met mijn vriendin en zoon een weekend weg en was er in de buurt dus dacht, leuk leuk. Vele malen kleiner en beperkt keuze vergeleken met een musicstore. Dit geldt voor alle instrumenten. Ik heb uiteindelijk een paar drumstokken bij gehaald en heb zeker 10 min bij een kassa gewacht.... kassa medewerker was er niet. Andere medewerkers bij een balie verderop gaan vragen en werd me gezegd daar moet iemand zijn ipv iniatief nemen om af te rekenen. Ik bedoel wil je iets verkopen of niet?! Uiteindelijk kwam een medewerker aangelopen die voor een andere klant ging afrekenen (paar honderd euro) en rekende snel mijn aankoop af. Voor mij een keer nooit meer.
Een verkeerde kabel ontvangen die nodig is ter vervanging van een defecte kabel voor mijn RODE NT USB microfoon. Afwachten hoe men dit oplost. Had dit vooraf met klantenservice besproken en dat ging netjes en vriendelijk; wellicht een foutje bij de verzending? Na mijn contacten met de klantenservice alsnog met spoed de goede nieuwe kabel netjes ontvangen
Ellenlange wachttijd om telefonisch contact te krijgen. Mails worden worden pas na meerdere dagen en/of herinnering beantwoord. Maar de beloftes die daarin beschreven worden, maken ze niet waar. Wacht al 8 weken op mijn gitaar die ter herstelling is aangeboden. Diep teleurgesteld.
De werknemers doen hun best maar 1u+ aanschuiven aan de afhaalbalie kan echt niet.. daarna nog eens een half uur aan de kassa aangeschoven om te betalen. Een beetje meer personeel aannemen zou geen slecht idee zijn.
Grote selectie, aardige verkopers, goede prijzen!
Automatisch vertaaldDraaitafel besteld op 16/06/2023 , zou vandaag 20/06/2023 afgeleverd worden. Dag van vandaag nog geen Track & Trace ontvangen, dus toch maar even contact opgenomen met Bax. Telefonisch gaven zij aan dat er een magazijn telling is geweest waardoor het Distributiecentrum deze dag niet heeft kunnen uitzenden. Een notificatie mail/telefoontje had hier wel op zijn plaats geweest, buiten dat hadden ze natuurlijk ook in de webshop leverdatum+1dag kunnen zetten aangezien dit gewoon geplande werkzaamheden zijn.
Super grote en gave winkel, vrijwel alles wat een muzikant nodig heeft is of aanwezig of kan geregeld worden. Het personeel is daarbij ook erg behulpzaam en vinden hun werk overduidelijk leuk! Dikke aanrader, en wij komen dan zelf ook altijd heel graag terug! De koffie bij de afhaal balie kan daar in tegen wel beter :)
Fantastische zaak, ze hebben vrijwel alles om wat voor muziek dan ook te maken.
Hele goede services en duidelijke informatie
Zeer langzame klanten"service", als je al een bericht terug krijg moet je minimaal eerst 3 herinneringen sturen en krijg je misschien een antwoord terug... Ondertussen al meer als 3 weken bezig om een bestelling te doen. Helaas al betaald...
Een hele groote winkel, zeer tof maar wel te weinig personeel voor je te bedienen.
Mooie winkel met vriendelijk personeel . Echter is er wel een beetje onderbezettting in de winkel waardoor ik de laatste keer 3 kwartier moest wachten op mijn bestelling . Verder is alles met retour etc goed geregeld
Er is één man aan de telefoon en ongeveer twintig mensen wachten op bestellingen.
Automatisch vertaaldFlut bedrijf. Bestellen & betalen gaat vlot... Maar waar je eht voor doet: leveren ho maar! En klantenservice van zwaar onder nul. Je moet per artikel er achteraan! En bij herhaling 25+ minuten in de wacht staan. Puur Zeeuwse zuinigheid daar ben je aan overgeleverd als klant. Je schalen niet op. laten je gewoon 25+ minuten bij herhaling in de wacht. Schaamteloos slecht!! Wegblijven daar! is de 5 euro korting niet waard deze non-service en weken wachten op een artikel! Bas-shop reageert niet op mails. Je moet uiteindelijk ontdekken dat ze toch een telefoonnummer hebben te Goes... Echt wegblijven! Kies een andere, betere verkoper. Dit is grote Ellende!
Dramatische ervaring met bax shop. Incompleet product ontvangen, al weken is dit in 'onderzoek'. Doordat ik het snel nodig had moest ik het product nog een keer aanschaffen, welke ik terug mocht brengen. Terug gebracht in Rotterdam, maar na 3 weken nog geen geld terug ontvangen. Al meerdere keren gebeld (waar je tientallen minuten in de wacht staat) en gemaild waar je ook geen reactie op krijgt. Inmiddels 1000 euro verder en het enige wat ik heb is een incomplete speaker set. Nooit meer BAX voor mij (zowel zakelijk als particulier)
Leveren 9/10 de dag erna niet.
Gigantisch assortiment en kundig personeel in de winkel. Maar zodra het om service of een telefonische klacht gaat geven ze niet thuis en is de productkennis ver te zoeken.
Prima spullen maar alles altijd op voorraad en op tijd voor de volgende dag besteld. Hebben dan altijd vertraging. Vind het prima beloof het dan niet als je het niet kan waarmaken krijg er beetje punthoofd van.
Groot keuze.
Koop hier niet. Kom hun leveringsbelofte nooit na
Automatisch vertaaldIk heb Bax het voordeel van de twijfel gegeven en heb woensdag een versterker besteld, die ik absoluut dit weekend nodig had. Dit na een nare ervaring enkele maanden geleden. Deze zou daags nadien geleverd worden volgens de website. Na (heel moeizaam contact) toch via whatsapp bericht gekregen dat deze op maandag zullen geleverd worden. Op zich geen probleem om iets langer te wachten, maar adverteer dan niet "morgen geleverd" op de website. Overigens: wie de site van Bax wat in het oog houdt, kan hier mooie kortingen krijgen.
heel slecht! koop daar niks. Ik wacht al 12 dagen op de piano. Ik krijg vreemde brieven per post dat ik de piano niet heb betaald. Maar ik heb ervoor betaald!
vreselijke service. onmogelijk om te bellen. Het product is betaald en is nog steeds niet aangekomen. Ik wacht al twee weken op de piano!!!!
Mooie winkel wat snaar- en drum-instrumenten betreft. Tevens goede licht- en geluidtafels.
Na wat online zoeken naar een digitale piano op de website van Bax Music terecht gekomen. Het advies welke piano het best zou passen, hadden we iets dichterbij huis ingewonnen. Dus op een maandag in de auto naar Goes waar de piano al klaar stond om opgehaald te worden. Samen met een medewerker het instrument in de auto gezet. Voor deze prijs (ook nog met kortingscode) kan je best vanuit Noord-Holland naar Zeeland rijden. Supermooie winkel, wat een instrumenten. Lekker druk, altijd een goed teken. Ook nog even gebruik gemaakt van het toilet en de chocolademelk bij de bar/balie.
Ik koop meestal bij Thomann, maar ik heb de verschrikkelijke fout gemaakt om een keer bij Bax te kopen en heb er zwaar voor betaald. Ik kocht een luidspreker die 4 maanden later niet meer werkte. Ik heb 3 weken (5 keer gebeld) contact opgenomen met de Bax-service totdat het me lukte om het terug te krijgen. Volgens Bax heb ik 6 maanden garantie, maar ik kreeg een e-mail dat het niet onder de garantie valt en dat de reparatiekosten bijna de prijs van een nieuwe eenheid zullen zijn en als ik het er niet mee eens ben, moet ik ze 55 euro betalen. Doe jezelf een plezier - bestel bij Thomann BAX bevestigt in hun onderstaande reactie dat de garantie die zij bieden waardeloos is. pas op!
Automatisch vertaaldIk moet zeggen dat het betwisten van alle slechte recensies hier positief voor je is. Ik heb woensdagavond om 21.00 uur een bestelling geplaatst, vrijdag stond deze om 11.00 uur bij mijn voordeur. Absoluut foutloos en ik kon niets fout vinden. Ik heb besteld via de Bax Music UK-website en het is aangekomen met gedetailleerde tracking van pakketdienst.
Automatisch vertaaldAltijd even naar Bax als wij in Goes zijn. Super goede zaak met goede service. Trouwens ook lekker cappuccino.
Altijd tevreden geweest maar nu loopt het wel heel mis goederen worden niet leverd en contact met iemand krijgen is onmogelijk ! En Baxie is helemaal een klucht !!
Aardig personeel en een leuk assortiment waar je alles kan testen, zeker aan te raden!
De winkel in Goes al meerdere malen bezocht. Als een kind in een snoepwinkelâ¦.. Toffe shop, veel om uit te proberen en goede uitleg door heel vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Bestelde reeds vele artikelen online. Steeds heel correcte en super vlotte service.
Al jaren vaste klant, maar dan online. Nu op vakantie in Zeeland, dus moest ik gewoon eens in deze winkel rondsneupen. Een echte snoepwinkel voor de liefhebber van licht, geluid en muziek. Had nog graag een rondleiding door het magazijn gehad (interessant!) maar dat vond ik wat te ver gaan. Altijd snelle levering, ook adviezen uitstekend. Maar duurt soms wel wat lang voor er een antwoord komt.
Afgelopen zaterdag voor de eerste keer bij de fysieke winkel in Goes geweest, echter viel dit enorm tegen. En heb daarom ook besloten een review achter te laten. Zaterdag 30 juli iets over de klok van 2 aangekomen bij het filiaal van Bax te Goes. Na wat rond gekeken te hebben, en ruim een half uur te hebben gewacht tot we überhaupt geholpen werden. Kon het wachten pas echt beginnen , de persoon waarmee ik samen naar Bax was afgereisd, was erg geïnteresseerd in een midi interface van het merk motu, en na gesproken te hebben met de verkoop medewerker had hij dan ook afgesproken dat de midi interface uit het magazijn zou komen ter Demo. Echter na 40 minuten te hebben gewacht gaf de medewerker aan er een extra orderpicker op te hebben gezet. Echter heeft hij hier na 90 minuten wachten niks van mogen ontvangen. Eenmaal helder welk product ik precies nodig had, en bij de kassa stond met de gedachten graag te willen betalen en mijn bezoek bij Bax zo snel mogelijk te willen beëindigen. Werd het echt erg naar, omdat ik geen pakbon had weigerde de Vlaamse medewerker achter de kassa mij te helpen, en hield mij voor dat ik een pakbon moest hebben omdat er anders niet betaald kon worden. Waar ik die kon halen geen idee ð¤·ââï¸ of ik doorverwezen ben door de medewerker ð§âð¼nee! Wat ik wel met zekerheid kan vertellen is dat dit bloed irritant is! Na de medewerker herhaaldelijk te hebben gevraagd of hij mijn producten af kon rekenen , gaf hij aan eerst de twee personen achter mij te helpen en mij daarna te kunnen helpen. Echter liep de medewerker naar een andere balie, waarna er pas na 15 minuten een andere collega kwam aanlopen die hem overnam , en alsof ik nog niet lang genoeg stond te wachten, werden de personen achter mij geholpen⦠En nu dan eindelijk aan de beurt en ik kon afrekenen de bon was gemaakt echter klopte de prijs niet waardoor er weer heen en weer gebeld moest worden waarna ik eindelijk af kon rekenen. Echter was de bon niet te lezen en de medewerker nog te beroerd om de bon/factuur netjes aan elkaar te nieten. Conclusie: Ooit maar nooit meer, je kunt het beter bestelen via internet als dat je helemaal naar Goes rijdt , van service is geen sprake en wachttijden zijn langer als bij de Efteling!
Vanuit de achterhoek de moeite genomen om de winkel in Goes te bezoeken. Het was erg druk en in verhouding weinig personeel. Na ruim 2u te hebben gewacht eindelijk een medewerker van de geluidsafdeling die me verder kon helpen, eerlijkheidshalve toegegeven, hij had er erg veel verstand van en heeft mij uiteindelijk top geholpen. Daarna nog diverse bestellingen via de website gedaan en in totaal ruim â¬6000,- bij ze uitgegeven in één maand tijd. Vaak ging de bezorging etc goed. Maar nu twee keer is er iets mis gegaan qua levering, en of zij daar wat aan kunnen doen of het postbedrijf laat ik in het midden. Echter wanneer je ze probeert te bellen kom je er gewoonweg niet door. Ook via de mail reageren ze gewoon niet op mijn klachten. Als consument en inmiddels "goede" klant kan ik heel goed begrijpen dat er hier en daar levering problemen zijn of personeelstekort ivm de zomervakantie. Maar jeetje wat slecht dat ze niks communiceren of überhaupt reageren op een mailtje (inmiddels exact dezelfde mail al meermaals gestuurd....). SLECHTE SERVICE, AFTERSALES EN COMMUNICATIE vandaar 1 ster. Update: wederom niet te bereiken dit bedrijf. Ondertussen al 4 weken bezig met een retouraanvraag welke tevens al is goedgekeurd. Ze mailen alleen terug in algemene vorm en reactie duurt minimaal een week. Telefonisch helemaal niet te bereiken, zelfs terugbel afspraken welke automatische ingepland worden komen ze niet na. Wat een bagger bedrijf zeg eerlijk waar. Update 2: 24-6-2022 Inmiddels twee afspraken gemaakt voor een retourzending. Tijdstip konden ze niet aangeven want daar ging de vervoerder over. Beide keren gezorgd dat er de gehele dag iemand thuis was om het af te geven. U raad het waarschijnlijk al, niemand geweest. Wederom weer geen telefonisch contact te krijgen met Bax over deze gang van zaken. Valt mij ook op dat er elke keer na precies 3 minuut 16 een bandje wordt afgespeeld dat het erg druk is en geen medewerker beschikbaar is, nou ik geloof dat je ze gewoon helemaal niet kunt bellen en misleid wordt door het wel overgaan van de telefoon.
Mooie winkel en fijn assortiment. 1 minpuntje er zat een onderdeel defect in de doos. Inmiddels al 3 maanden e-mailcontact zonder oplossing vanuit Bax om het te vervangen of terug te nemen. Dit mag sneller opgepakt worden.
Van de Bax-Shops is die in Goes, Zeeland de grootste. Deze heeft ook een magazijn/distributiepunt, wat betekent dat ze eigenlijk bijna alles wat op voorraad hebben in deze winkel mee kunnen geven vanuit het magazijn. Ik vond het aanbod in de winkel zelf voor de grootste bax shop van Nederland een klein beetje magertjes, maar dat is persoonlijk.
Hier een elektrisch drumstel met monitor speaker en toebehoren gekocht evenals een dj set met monitorspeakers. Beide sets voor onze zoon. Na veel online speurwerk en verschillende winkels te hebben bezocht gekozen voor bax shop. Mede vanwege de leuke aanbiedingen en de ruime keuze. De levering van het drumstel met toebehoren verliep netjes en je kunt kiezen tussen de standaard bezorgdienst of een dienst die toch wat netter werkt tegen extra betaling, wij kozen voor die laatste optie. Bij het aankopen in de winkel word je goed geholpen en krijg je eerlijk advies en niet het duurste advies. Bij het wachten aan de kassa en het afhaalpunt duurde het echter allemaal best lang maar ja dat mag de pret niet drukke.
De Bax shop begon als een kleine zaak met instrumenten, DJ gear en kleine elektronica. Inmiddels een mega webshop met tienduizenden producten en een grote winkel in Goes. Wat een keuze aan instrumenten en audioapparatuur voor consumenten en professionals. Ze hebben veel op voorraad en vaak tegen concurrerende prijzen. Ik kijk mijn ogen altijd uit en veel bekende muzikanten en DJ's blijken klant te zijn. Ik kom er zo nu en dan voor een kabel, hoesjes voor een oude koptelefoon die ze nog verkopen of andere electronica. Als je muzikant bent kan ik me voorstellen dat je hier ook voor high end apparatuur terecht komt. Ik heb helaas geen muzikale aanleg...
Ook al ging het slechts om een surprise, voor een paar euro heeft bax goes me geholpen de surprise voor een paar euro af te maken met stem mechanieken. De gitaar ziet er niet alleen geweldig uit maar werkt nu ook echt, bedankt voor jullie hulp ondanks alle corona restricties!
Loop na een jaar zo eens door mijn reviews heen en dacht zal eens kijken Bax iets geleerd heeft. Niet dus. Zodra het over het leveren van service of even iets ophalen gaat klagen de mensen vrijwel zonder uitzondering nog steen en been. Blijkbaar verdienen ze genoeg om zich geen zorgen te hoeven maken over het verliezen van klanten door slechte service ---- waardeloos, staat 1 man in de winkel die alles doet, de rest staat een beetje te kletsen en wandelt heen en weer. Deze man moet zowel de kassa als het afhalen regelen. "ik ben het al gewend" zegt hij sarcastisch, maar ik ben wel bijna drie kwartier kwijt voor simpel even iets ophalen. En dit is niet ongebruikelijk als ik de reviews lees dus actief er iets aan doen is er niet bij. Wel veel kletsverhalen/smoezen als reactie op reviews. verder krijg je ondanks je aangeeft dat geen commerciële berichten wilt, toch mails en zelfs SMS Ze hebben veel, maar klantgerichtheid hebben ze nog niet van gehoord
(Edit: uiteindelijk opgelost na telefonisch contact) Al veel bij besteld en nog niet vaak problemen mee gehad. Onlangs echter een bestelling teruggestuurd en maar voor 2 van de 3 items een terugbetaling ontvangen. Hun klantenservice is telefonisch zeer moeilijk bereikbaar en per mail duurde het ook steeds meer dan een week voor ik antwoord kreeg. Soms kreeg ik zelfs helemaal geen antwoord en moest ik meermaals mailen. Je voelt dat ze te veel werk hebben voor te weinig personeel, want ze hebben me nog steeds niet deftig geholpen. Ze verwijzen me gewoon door naar mijn bank, zonder een rekeninguittreksel als bewijs mee te geven.
Ik ben de communicatie of eigenlijk het gebrek daaraan vanuit Bax Music echt spuugzat. Eind januari heb ik een keyboard retour gestuurd die netjes door DHL is opgehaald en bezorgd bij de webwinkel. Dit is te zien ik de track en trace en direct na ontvangst van de retour zending door Bax kreeg ik ook van hunzelf een bevestiging per mail dat ze overgaan tot terugbetaling. Na wekenlang niks op mijn rekening te hebben gezien, heb ik maar eens contact opgenomen. De eerste medewerker zei dat het intern in het magazijn niet goed is verwerkt maar dat dat snel wordt opgepakt en ik bericht ontvang. Het bleef stil en nog steeds geen geld terug. Toen nog maar eens gebeld: een andere medewerker ging allemaal vragen stellen, maar het bleef voor mij vaag wat er nou aan de hand was. Ineens vroeg hij naar verzendbewijsjes en toen begreep ik het: ze vermoeden dat hij bij DHL vermist is. Ondanks status afgeleverd en hun eigen bevestiging. Oké. Het pakket was echter afgehaald en daarvan had ik geen verzendbewijsje ontvangen of die is kwijtgeraakt (was toen ik weg was). Na meer dan een maand zeggen ze: ja zonder verzendbewijsje kunnen we je niet helpen. Toen voelde ik me écht bedonderd: waar komt dit ineens vandaan? Ik met DHL contact gehad: die zeggen dat een afhaalbewijs niet altijd wordt meegegeven en een track-en-trace-code voldoende is voor een onderzoek. Oftewel, als Bax gewoon een onderzoek instelt met die code, dan werkt DHL gewoon netjes mee aan een onderzoek. Bax doet dit niet, blijkbaar was hij tóch wel ontvangen en nu moet het gewoon goed gaan. Ik krijg mijn geld. Nou deze belofte is 5 keer gedaan, en nog steeds helemaal niks. âEen paar dagen en dan staat het op je credit cardâ. Het lijkt erop dat ze hun kas in balans willen houden over de rug van de klant. Het voelt namelijk als een strategie die op veel klanten van Bax worden toegepast. Want soortgelijk verhaal staat in heel veel reviews. Jullie moeten je schamen.
Je krijgt een overduidelijk eerder gebruikte incomplete bestelling binnen na lang wachten. Vervolgens kost het jou als klant enorm veel moeite om die rommel proberen om te ruilen voor een nieuw product. Na weken frustratie en enorm gepruts aan de Bax kant heb ik de bestelling maar geannuleerd. Nog nooit een bedrijf gezien dat zo weinig moeite doet om netjes te leveren of in ieder geval hun gepruts probeert goed te maken. In plaats daarvan reageren ze niet op mails en spreken ze elkaar continu tegen. Ik bestel er in ieder geval nooit meer!
Krijg zo de schurft van de marketing van dit bedrijf. Je besteld 1x een drumpad als cadeau voor mijn neefje, krijg je daarna meteen de ene nieuwsbrief na de andere "ook interessant voor jou" in je mailbox. Nee bax, ik drum niet eens! En nee het uitschrijven is niet via 1 klik te doen. Moest een erg pittige mail aan te pas komen... maar bax laat zich niet zomaar temmen... vandaag reclame in mijn brievenbus met weer allerlei " interessant voor jou" dingen. Bax kap hiermee! Ik wil niet bestookt worden als ik 1x iets bestel. Als jullie service goed is kom ik vanzelf bij je terug. En die service was ook niet optimaal: donderdag avond 19 uur besteld. Stond voor 23 uur besteld morgen in huis. Nou mooi niet, kreeg pas zaterdagmiddag 12 uur bericht van DHL dat pakket in sorteercentrum was aangekomen, maandags pas bezorgd. Pakket is er donderdag dus niet meer uit gegaan. Dus geen cadeau voor mijn neefje die zaterdag. En dit speelde in augustus dus geen excuses van Sint, kerst of lock down drukte.
Alle Bax Music muziekwinkels
Bax Music is dé plek voor al je muziekbehoeften! Of je nu op zoek bent naar de nieuwste hits, klassieke muziek of een uniek instrument, wij hebben het allemaal!
Benieuwd naar andere Bax Music muziekwinkels in Nederland? Bax Music heeft in totaal 4 vestigingen waaronder deze in Goes (Industrieterrein De Poel) waar betaald kan worden met een creditcard.
Op onze merkpagina van Bax Music lees je alles over de locaties van dit merk.
Alle Bax Music muziekwinkelsWat te doen in Goes
Goes, de stad met de historische stadshaven. Door zijn kleine pleinen zoals de Vlasmarkt, Oude Vismarkt en Beestenmarkt, is Goes een erg gezellige en warme stad. Deze historische stad is dan perfect voor een stadswandeling of gewoon om lekker te shoppen!
Krijg alvast een kleine impressie van onze City Guide over Goes. Meer van dit lees je in onze Goes City Guide.